DJ_Dark Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Bra noen tar initiativ! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Annan, Lustig og Skjelbred vil ikke forlenge med RBK Nå begynner flere å skjønne tegninga også. Kanskje snakk om Rosenborgs 3 beste spillere det her, som mulig forsvinner ut døra for ingen penger etter årets sesong. Lurer på hvordan dette går.. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Annan og Lustig skjønner jeg vil ut, men skulle tro Per var lysten på å bli i Trondheim foreløpig, så som han har fått unge og slikt. Men han har ikke mange år igjen med stigende kurve, så skjønner om han vil til utlandet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 26. januar 2011 Del Skrevet 26. januar 2011 Lusse og Annan ser jeg, men Per har nettopp fått kid. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Og Trondheim er det eneste stedet det er trygt å oppfostre barn? O.o Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 R.I.P Matta - True legend! 1 Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Og Trondheim er det eneste stedet det er trygt å oppfostre barn? O.o Ja. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Rart at kampene fra La Manga ikke er nevnt... RBK møtte Rapid Bucuresti og dominerte visst kampen. Endte 0-0, men RBK vant på straffer. VIF ble rundpult i alle hull av FCK og tapte vel 5-1, kunne blitt langt mer. Flere som har spilt i dag? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 Kanskje fordi treningskampene ikke er så viktige? Aalesund slo Wisla Krakow 2-0, og møter FCK neste runde i Copa Del Sol. Vålerenga møter da Wisla Krakow i "taperrunden". Lenke til kommentar
Olum Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Vi ble ganske overkjørt av FCK, men resultatet gir ikke et godt bilde av kampen. Til og med på 4-1 var det perioder vi kjørte kampen. Det skal sies at vi er midt i vinterpausen, mens FCK er i oppkjøringa til CL-kampen mot Chelsea. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Erik Huseklepp på vei til Bari og Anthony Ujah på vei til Mallorca... Noe sier meg at Tippeligaen blir enda dårligere neste år. Utrolig mange profiler som har forsvunnet det siste året. Moa Stadsgaard Bolaños Demidov Annan Iversen Kovacs Vaagan Moen Huseklepp Ujah Mouehli Djiby Fall Arason Nannskog Goodson Kayke Mourad Fillo Ødegaard Lindegaard Arneng Aarøy Ganske mange store navn på denne listen. Ikke mange lag som har blitt forsterket. For mitt eget lag, synes jeg det ser mektig bra ut. Endret 31. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Hvor har Ujah dratt? Forget it! Endret 31. januar 2011 av Sameboe Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Shit, det var endel gode spillere. Tror nok Enga er det som har kommet best ut av dette overgangsvinduet, men det er vel sikkert noen som blir offentliggjort nå helt på tampen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Kunne ønske Rosenborg kom med noen på slutten, men det skjer ikke med Hoftun i nærheten. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 (endret) Dere kan fortsatt kjøpe spillere etter at det europeiske vinduet stenger. Ikke selge til utlandet da, så hvis dere kommer dere gjennom dagen, er hvertfall Lustig safe. Noen spesielle du ønsker inn til RBK? Saré? Reginiussen? Vålerenga har bare et navn på den listen der, og bare mistet benk/rotasjon utover det. Likevel har vi fått inn Koné og Stoor, to tidligere Tippeliga-profiler. Om vi flopper og ender noe lavere enn 4 på tabellen, så lurer jeg på om vi noen gang klarer å stabilisere oss i toppen. Tror ærlig talt, at få kan måle seg med VIF og RBK i år. Hvem skulle det være? Hadde en krypende følelse om LSK, men tviler hvis de mister Ujah. Endret 31. januar 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hoftun sier de ser etter en midtbanespiller, angriper og en posisjon til han ikke vil si noe om. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Hoftun sier de ser etter en midtbanespiller, angriper og en posisjon til han ikke vil si noe om. Eh, da gjenstår det vel kun keeper og forsvar? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 31. januar 2011 Del Skrevet 31. januar 2011 Men hvem? Personlig tror jeg Reginiussen, Saré og en grei spiss, vil sette dere som klare favoritter til årets TL igjen. Men akkurat slik det ser ut nå, så tror jeg dere likesågodt kan floppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå