Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi ble ganske overkjørt av FCK, men resultatet gir ikke et godt bilde av kampen. Til og med på 4-1 var det perioder vi kjørte kampen. Det skal sies at vi er midt i vinterpausen, mens FCK er i oppkjøringa til CL-kampen mot Chelsea.

Lenke til kommentar

Erik Huseklepp på vei til Bari og Anthony Ujah på vei til Mallorca...

Noe sier meg at Tippeligaen blir enda dårligere neste år. Utrolig mange profiler som har forsvunnet det siste året.

Moa

Stadsgaard

Bolaños

Demidov

Annan

Iversen

Kovacs

Vaagan Moen

Huseklepp

Ujah

Mouehli

Djiby Fall

Arason

Nannskog

Goodson

Kayke

Mourad

Fillo

Ødegaard

Lindegaard

Arneng

Aarøy

Ganske mange store navn på denne listen. Ikke mange lag som har blitt forsterket. For mitt eget lag, synes jeg det ser mektig bra ut.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Dere kan fortsatt kjøpe spillere etter at det europeiske vinduet stenger. Ikke selge til utlandet da, så hvis dere kommer dere gjennom dagen, er hvertfall Lustig safe.

Noen spesielle du ønsker inn til RBK? Saré? Reginiussen?

Vålerenga har bare et navn på den listen der, og bare mistet benk/rotasjon utover det. Likevel har vi fått inn Koné og Stoor, to tidligere Tippeliga-profiler. Om vi flopper og ender noe lavere enn 4 på tabellen, så lurer jeg på om vi noen gang klarer å stabilisere oss i toppen. Tror ærlig talt, at få kan måle seg med VIF og RBK i år. Hvem skulle det være? Hadde en krypende følelse om LSK, men tviler hvis de mister Ujah.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...