Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deilig å ligge foran homsene fra Bergen :)

 

Jeg tror ikke Det finnes flere homofile i Bergen enn i Trøndelag. Ikke er det noe galt om noen er det heller. Slikte homofobe holdninger kan du holde for deg selv.

 

Idiot!

 

Snakker om klubben da. Ikke at jeg vet hva dere andre driver på med.

Gratulerer. Dere er forbi oss for første gang på hele sesongen, med et mye sterkere lag.

Lenke til kommentar

Ahahaha! DET smalt fra rett kjeft:

 

Det er faen meg helt latterlig. Det er 8 serierunde også bestemmer han homse av en dommer og dømme for holdning. Det har sikkert vært 100 slike forskjeelser før i sesongen, men han klarer faen meg å ta den ene som skal ødelegge seieren og at RBK kanskje skal få litt selvtilitt.

Man kan ikke dømme på 1 ting også gi faen i å dømme på 100 andre ting som skjer i samme kamp som er grovere. Det her henger faen ikke på grep.

 

Det eneste Moen kan forsvare seg med er at han er en talentløs dommer som helt sikkert har utdanning av Øverbø.

Får faen meg håpe at Norge holder dommere langt vekk fra CL og alt anna dritt. Norge burde faen hyre inn utenlandske dommere til å dømme TL. Det eneste som er dårlige enn fotballen i TL er dømminga. Det her er faen meg latterlig.

 

Har faen meg grunn til å være forbanna. For makan til idiotisk dømming har jeg faen meg ikke sett siden Chelsea - Barcelona.

 

Som du gjør, så uttaler jeg meg om ting uten å ha sett deg grundig nok. Jeg nekter ikke for at det er hands nå i dag, men der og da så var jeg mer forbanna i kampens hete.

 

Men som vanlig henter du opp noe som er sagt for flere måneder siden ettersom du tydeligvis ikke selv vet hva du vil frem til.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Du sier at holding er holding, selv om du ikke har stått for den meningen før. Kanskje du har endret mening, men da får du vel endre mening igjen neste gang slik at det passer deg enda en gang.

 

Det er selvfølgelig mulig å dømme på dagens holding, selv om jeg ikke synes den er så stygg. Det skjer værre holdinger enn det ganske ofte, deriblant Moldskred sin mot Start.

Endret av Maefteda
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er du helt trang i hode!?!?! Ingen av oss har sagt at vi har opplevd mer motgang enn Start! Vi sier at vi har også opplevd mye motgang, noe du nekter på. Ham-Kam, Lyn, Kongsvinger for å ta noen eksempler. Har ikke de opplevd mer motgang enn dere? Betyr det at dere ikke har opplevd motgang? Ser du ikke hvor dumt det blir? Håper du troller, for dette er jo helt på jordet.

 

Jepp og der var Start ute av semifinalen, og Ålesund videre.

Hvem opplever mest motgang av Brann og Start? Jo Start.

Lenke til kommentar

Moldskred sin er verre ja. Men det blir feil hvis man skal dømme på enkelte tilfeller og gi faen i andre stunder.

 

 

Er du helt trang i hode!?!?! Ingen av oss har sagt at vi har opplevd mer motgang enn Start! Vi sier at vi har også opplevd mye motgang, noe du nekter på. Ham-Kam, Lyn, Kongsvinger for å ta noen eksempler. Har ikke de opplevd mer motgang enn dere? Betyr det at dere ikke har opplevd motgang? Ser du ikke hvor dumt det blir? Håper du troller, for dette er jo helt på jordet.

 

Jepp og der var Start ute av semifinalen, og Ålesund videre.

Hvem opplever mest motgang av Brann og Start? Jo Start.

 

Er det hans feil at Start er rævva?

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

For å snu den litt på hodet... Hvor mange trøndere mente det ikke var straffe til Start mot Rosenborg?

 

Hvor mange nordmenn mente at Norges straffe mot Brasil var ufortjent i timene etter kampen? Sogndal ble slått på en helt fair måte. De valgte å legge seg bakpå når de spilte mot et lag som har scoringsformen inne. RBK har kanskje fått feildømte straffespark på Lerkendal opp gjennom sesongene, men hvilket lag har ikke det?

 

RBK får mange straffespark fordi det er et aggressivt lag som vanligvis spiller mot lag som ligger bakpå. Da oppstår det mange situasjoner i 16-meteren og muligens dommeren blir påvirket at trykket fra tribunen.

 

Det er ingen hemmelighet at dommere her til lands er udugelige, noe som bevises i kamper hver runde. Kanskje de fortjener minst like mye pepper som RBK får?

Lenke til kommentar

Moldskred sin er verre ja. Men det blir feil hvis man skal dømme på enkelte tilfeller og gi faen i andre stunder.

 

 

Er du helt trang i hode!?!?! Ingen av oss har sagt at vi har opplevd mer motgang enn Start! Vi sier at vi har også opplevd mye motgang, noe du nekter på. Ham-Kam, Lyn, Kongsvinger for å ta noen eksempler. Har ikke de opplevd mer motgang enn dere? Betyr det at dere ikke har opplevd motgang? Ser du ikke hvor dumt det blir? Håper du troller, for dette er jo helt på jordet.

 

Jepp og der var Start ute av semifinalen, og Ålesund videre.

Hvem opplever mest motgang av Brann og Start? Jo Start.

 

Er det hans feil at Start er rævva?

 

Hans egen feil at han presiserer at Brann opplever "motgang" ja. Noe de så aldeles ikke gjør, de er et medgangslag!

Han er jo så ekstrem at han mener Brann opplever mer motgang enn Start, og det er feil.

Lenke til kommentar

Moldskred sin er verre ja. Men det blir feil hvis man skal dømme på enkelte tilfeller og gi faen i andre stunder.

 

 

Er du helt trang i hode!?!?! Ingen av oss har sagt at vi har opplevd mer motgang enn Start! Vi sier at vi har også opplevd mye motgang, noe du nekter på. Ham-Kam, Lyn, Kongsvinger for å ta noen eksempler. Har ikke de opplevd mer motgang enn dere? Betyr det at dere ikke har opplevd motgang? Ser du ikke hvor dumt det blir? Håper du troller, for dette er jo helt på jordet.

 

Jepp og der var Start ute av semifinalen, og Ålesund videre.

Hvem opplever mest motgang av Brann og Start? Jo Start.

 

Er det hans feil at Start er rævva?

 

Hans egen feil at han presiserer at Brann opplever "motgang" ja. Noe de så aldeles ikke gjør, de er et medgangslag!

Han er jo så ekstrem at han mener Brann opplever mer motgang enn Start, og det er feil.

*facepalm*

Lenke til kommentar

Det har vi ikke, nei. Vi hadde vel fått rundt 30 hvis dommerne dømte med oss i like stor grad som de dømmer med RBK.

 

Ja helt sikkert.

 

Nope. Selv med flere soleklare situasjoner. Som f.eks da Pall Gunnarsson ble sparket ned mot Odd sist.

 

Er blitt vandt til å vente på straffer uansett. Først etter 19 runder ifjor fikk vi straffe. Selv om vi hadde mest poessesion, sjanser OG mål i TL.

 

Det er allikevel ikke RBK sin feil at dere ikke får straffer. At dommern ikke dømmer straffe for dere er vel bare det at norske dommere ikke ser noe.

Lenke til kommentar

Moldskred sin er verre ja. Men det blir feil hvis man skal dømme på enkelte tilfeller og gi faen i andre stunder.

 

 

Er du helt trang i hode!?!?! Ingen av oss har sagt at vi har opplevd mer motgang enn Start! Vi sier at vi har også opplevd mye motgang, noe du nekter på. Ham-Kam, Lyn, Kongsvinger for å ta noen eksempler. Har ikke de opplevd mer motgang enn dere? Betyr det at dere ikke har opplevd motgang? Ser du ikke hvor dumt det blir? Håper du troller, for dette er jo helt på jordet.

 

Jepp og der var Start ute av semifinalen, og Ålesund videre.

Hvem opplever mest motgang av Brann og Start? Jo Start.

 

Er det hans feil at Start er rævva?

 

Hans egen feil at han presiserer at Brann opplever "motgang" ja. Noe de så aldeles ikke gjør, de er et medgangslag!

Han er jo så ekstrem at han mener Brann opplever mer motgang enn Start, og det er feil.

 

Brann er da vel for faen ikke noe medgangslag. De har kommet til cup finalen, men det gjør ikke at de er medgangslag. Hva sier du til Follo da?

Han sa jo tydelig at Brann er et bedre lag og det er naturlig at de er bedre enn Start. Allikevel skjønner jeg at han mener han opplever motgang til topplag å være. Det å gå lenge uten seriegull for en toppklubb kan føles som motgang.

 

 

Er jo ikke det jeg sier noe på heller. Det er jo egentlig ikke RBK jeg klager på, for de kan ikke noe for at de får billige straffer. Annet enn når Prica m.fl slenger seg i bakken i motstanders 16 naturlig vis.

 

Ja og når Prica og sånt filmer så synes jeg ikke det er fair bare så du vet det. (Uavhengig av hva jeg har sagt før)

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...