Emils. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Deilig å ligge foran homsene fra Bergen 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Tabellen ser bedre ut nå ja. Må bare få vekk den kjønnsvorten på toppen. 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 For en utrolig voksen post. 3 Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ahhh. Godt å være kun 9p bak Molde med en kamp mindre spilt. Tenker klysa Hoseth skjelver litt i buksene nå ja ! 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Neppe. HEIA MOLDE! 3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Erketypisk RBK. Ligger under 0-1 og teaser et tap, før de får dommeravgjørelse med seg og snur til 2-1.. Æsj. Eneste saving grace er at Larsen fikk et helt håpløst gult kort, og må stå over mot oss. 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Feil tråd... Endret 22. september 2011 av Armageddon Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Da kan dere iallefall holde kjeft om den forbanna straffa! Hvem? De som foeler seg truffet vel. Du kan vel seriøst ikke mene at dere ikke var heldige både her og med den første straffen mot 08? Nå snakker jeg om utførelsen av straffene, ikke hvorvidt de var riktige dømt eller ei. Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Deilig å ligge foran homsene fra Bergen Jeg tror ikke Det finnes flere homofile i Bergen enn i Trøndelag. Ikke er det noe galt om noen er det heller. Slikte homofobe holdninger kan du holde for deg selv. Idiot! 4 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Deilig å ligge foran homsene fra Bergen Jeg tror ikke Det finnes flere homofile i Bergen enn i Trøndelag. Ikke er det noe galt om noen er det heller. Slikte homofobe holdninger kan du holde for deg selv. Idiot! Snakker om klubben da. Ikke at jeg vet hva dere andre driver på med. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hey. Når du har som utgangspunkt å spre galle når du poster i en ikke-nøytral Sjekk traadnavnet en gang til. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Ikveld blir det sikkert agurkfest for Jönsson og gutta fra trønderåsen. Men vedder ballehåra til månen Prica på at de går på en smell på det østlige kontinentet på søndag.. Endret 22. september 2011 av KarmaZ Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Du kan vel seriøst ikke mene at dere ikke var heldige både her og med den første straffen mot 08? Nå snakker jeg om utførelsen av straffene, ikke hvorvidt de var riktige dømt eller ei. Og det jeg mente var saaklart var vedkommede som preiket om at det ikke betyr noe om straffen er korrekt doemt eller ikke, slikt provoserer en som er glad i fair play (Ja jeg liker fair play, gogo hf). Gud vet hvor mange ganger jeg satt i kveld og var enig i dommeravgjoerelser mot RBK, saa faar vi EN riktig straffeavgjoerelse, saa er det fortsatt noen som presterer aa mene at det er dumt. Usaklig for resten av forumet, ja, men saa er det alltid godt aa lufte litt engasjert frustrasjon mot folk som er ute etter aa sparke litt hit og dit ogsaa. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg husker tilbake til en vårkveld i Kristiansand hvor RBK fikk en tilsvarende straffe blåst mot seg og hvor enige alle ikke-trøndere her inne var med dommeren. Hva har forandret seg? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Forskjell på griptak rundt magen, enn en hånd liggende på skulder og midje. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 De fikk advarsel før cornern ble slått. Når Sogndal gjør det igjen er vel deres feil. Men ja, Rosenborg hadde ikke vunnet noen ting hvis ikke det hadde vært for at vi fikk straffer. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ingenting har forandret seg, Rosneborg fortsetter å få billige dommeravgjørelser i sin favør på Lerkendal. Eller jo forresten, en ting har kanskje forandret seg - før vant Rbk serien fordi de var best - vinner de i år har de gjort det med hjelp av dommere og penger. Så enkelt er det. 2 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) For å snu den litt på hodet... Hvor mange trøndere mente det ikke var straffe til Start mot Rosenborg? Endret 22. september 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ingenting har forandret seg, hver gang RBK får en tvilsom avgjørelse hiver hele norges hylekor seg frem og starter grininga. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå