Snurreleif Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Sogndal er jo trangere i spillestilen enn ei fransk nonne. Er iallefall ikke RBK som spiller kjedligst paa matta i kveld.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hvem faen kommenterer dagens kamp? Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 For et fint sjokk eg fikk da eg såg sogndal leder over Rbk Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Så sant skal sies er det ufortjent til de grader ! Men men, når ikke RBK setter noen av de MANGE store sjansene sine så er det Sogndal som leder. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Er min feil, RBK vinner med kalas-sifre naar jeg ikke faar sett kampene deres, mens naar jeg ser paa saa taper de mot alle odds. Endret 22. september 2011 av Snurreleif Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Faen så heldige RBK er med straffer for tiden. 1 Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg er så jævlig overaska over at RBK kommer inn i kampen igjen gjennom en straffe... 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 De fikk advarsel på det. Allikevel så holder de. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Driter i om straffen er riktig dømt eller ikke, er fortsatt typisk RBK å få sånne. Og det er jævlig irriterende for oss andre, selv om de er riktig dømt. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg er så jævlig overaska over at RBK kommer inn i kampen igjen gjennom en straffe... Kommer inn i kampen igjen gjennom en straffe ? Det er no de som har eid spillet og spilt klart best. De har vært "inn i spillet i samtlige 78min. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Visste at dette kom til å skje. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 CHIBBUUUUUUUUU!!!!!! Da kan dere iallefall holde kjeft om den forbanna straffa! MAKAN TIL MANN! Lenke til kommentar
""" Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Utrolig ræva ab Songdal. Selv Carroll hadde greid å putte der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Da kan dere iallefall holde kjeft om den forbanna straffa! Hvem? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Fart og teknikk = Chibuike ! Loveyou ! Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det skjedde det som måtte se, nå gidder eg ikkje bruke tiden min meir på den møkkakampen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Fortjent. Sogndal kom til lerkden om å ødelegge kampen. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Da kan dere iallefall holde kjeft om den forbanna straffa! Hvem? De som foeler seg truffet vel. Makan til kommentarer som at man driter i om straffer er riktig doemt og bubb og babb. Skal RBK slutte aa faa straffer saa boer kanskje motstanderne soerge for aa holde seg i skinnet, fullt fortjent ledelse og en klar straffe. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Da kan dere iallefall holde kjeft om den forbanna straffa! Hvem? De som foeler seg truffet vel. Makan til kommentarer som at man driter i om straffer er riktig doemt og bubb og babb. Skal RBK slutte aa faa straffer saa boer kanskje motstanderne soerge for aa holde seg i skinnet, fullt fortjent ledelse og en klar straffe. Er det virkelig bare jeg som syns at RBK får mye straffer når de ligger under da? De er som oftest riktig dømt osv, men det er forsatt irriterende. Hvis Molde vinner serien over RBK i år pga en straffe i siste kampen hadde vel dere også syns den straffen var irriterende selv om den var riktig dømt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå