Armageddon Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Godt mulig dere kjøper norskt, men hvor mange av de norske har spilt nogenlunde fast? De norske som har spilt fast er ungdomsgutter fra Rosenborg(som er bra!), men utrolig dumt for spillerne de har hentet som var store stjerner i sine gamle klubber Moldskred og Olsen har fått sjansene sine, og vil få flere. Men ingen av dem har hatt gjennombruddet sitt enda. Men det betyr ikke at det satses på dem. Begge har ferdigheter som de får vist på treninger, men bare får frem glimtvis på kamp. Jeg skjønner ikke helt hvor du vil med det her. Om en utenlandsk spiller presterer bedre på banen så vil jo han prioriteres i startoppstillingen. Sånn er det overalt. En spiller skal ikke automatisk få plass på grunn av nasjonaliteten. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det er også verdt at en klubb med kun norske spillere vil ikke ha sjanse til å hevde seg internasjonalt. Det er vi ikke gode nok til. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Vålerenga har kun seks utenlandske spillere i troppen, inkludert de to nye. Vi må vel omtrent være best i klassen når det kommer til å benytte oss av norske spillere. Apropos det, hvor mange er det i første 11'eren? Hirschfeldt, Zajic (?) og Shelton muligens? Endret 13. januar 2011 av Bagh Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Mens resten av halvparten er norske med utenlandsk opprinnelse. Og poenget er? Vadim Demidov er norsk, det er Fellah og Singh også. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vålerenga har kun seks utenlandske spillere i troppen, inkludert de to nye. Vi må vel omtrent være best i klassen når det kommer til å benytte oss av norske spillere. Apropos det, hvor mange er det i første 11'eren? Hirschfeldt, Zajic (?) og Shelton muligens? De seks er Hirschfeldt, Zajic, Shelton, Fegor Ogude samt to av de nyinnkjøpte; Sidoine Oussou fra Benin og svenske Fredrik Stoor. Hirschfeldt er selvsagt i førsteelleveren. Shelton spilte også mye fra start etter at Moa dro. Zajic spiller sjelden fra start, det samme med Ogude. Jeg aner ikke hva planen for de to nye er, men jeg regner med at Stoor skal rett inn. Oussou, som tross alt bare er 18, må vel få prøve seg litt her og der og kjenne på nivået. Mens resten av halvparten er norske med utenlandsk opprinnelse. Og poenget er? Vadim Demidov er norsk, det er Fellah og Singh også. Det lurte jeg også på. Jeg har ikke noe imot utlendinger av prinsipp, men jeg ønsker at mest mulig nordmenn skal spille. Det vil være det sunneste for norsk fotball og landslaget på lang sikt. Jeg driter i om spilleren er svart eller hvit så lenge han kan være en ressurs for landslaget vårt. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vålerenga har kun seks utenlandske spillere i troppen, inkludert de to nye. Vi må vel omtrent være best i klassen når det kommer til å benytte oss av norske spillere. Apropos det, hvor mange er det i første 11'eren? Hirschfeldt, Zajic (?) og Shelton muligens? Jeg sier bare Örlund Lustig-Bjärsmyr-Lago-Dorsin Annan Henriksen-Olsen Skjelbred Prica-Moldskred Over halve førsteelleveren er fra utlandet Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det er vel kanskje også derfor vi vinner serien? Skulle gjerne sett flere norske i Rosenborg og, men det er jo en latterlig overpris på de gode. Vålerenga har nok også en større fordel med at de kommer fra Oslo med tanke på finne flere talenter. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Det er vel kanskje også derfor vi vinner serien? Skulle gjerne sett flere norske i Rosenborg og, men det er jo en latterlig overpris på de gode. Vålerenga har nok også en større fordel med at de kommer fra Oslo med tanke på finne flere talenter. Men så må VIF dele talentene med Stabæk,LSK +++ Rosenborg har hele Midt-Norge for seg selv... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Stabæk henter vel som regel talenter fra Asker og Bærum. LSK henter vel mere talenter fra Romerike. Oslo ligger vel mer til rette for Enga. Sånn jeg ser det for meg i alle fall. Endret 13. januar 2011 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Vålerenga har kun seks utenlandske spillere i troppen, inkludert de to nye. Vi må vel omtrent være best i klassen når det kommer til å benytte oss av norske spillere. Apropos det, hvor mange er det i første 11'eren? Hirschfeldt, Zajic (?) og Shelton muligens? De seks er Hirschfeldt, Zajic, Shelton, Fegor Ogude samt to av de nyinnkjøpte; Sidoine Oussou fra Benin og svenske Fredrik Stoor. Hirschfeldt er selvsagt i førsteelleveren. Shelton spilte også mye fra start etter at Moa dro. Zajic spiller sjelden fra start, det samme med Ogude. Jeg aner ikke hva planen for de to nye er, men jeg regner med at Stoor skal rett inn. Oussou, som tross alt bare er 18, må vel få prøve seg litt her og der og kjenne på nivået. Okey, kjekt å vite. Stoor bør vel gå rett inn, tar vel over for dos Santos? Irriterer meg litt at dere fikk Stoor. Virker som om halve laget vårt er lysten på å dra, inkludert Lustig, og da hadde det vært greit å hatt Stoor. Han er faktisk bedre defensivt enn Lustig i mine øyne. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 (endret) Jeg sier bare Örlund Lustig-Bjärsmyr-Lago-Dorsin Annan Henriksen-Olsen Skjelbred Prica-Moldskred Over halve førsteelleveren er fra utlandet Javel? Örlund Lustig - Høiland - Wangberg - Dorsin Annan Henriksen - Winsnes Skjelbred Olsen - Moldskred Endret 13. januar 2011 av Bagh Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Jeg sier bare Örlund Lustig-Bjärsmyr-Lago-Dorsin Annan Henriksen-Olsen Skjelbred Prica-Moldskred Over halve førsteelleveren er fra utlandet Du glemte benken. Wangberg. Bakenga. Bråthen. Høiland. Winsnes. Åsen. Jamtfall. Ikke bare er alle norske, men 5 av 7 snakker trønder. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Örlund Lustig - Høiland - Wangberg - Dorsin Annan Henriksen - Winsnes Skjelbred Olsen - Moldskred 2010: Örlund Lustig - Stadsgaard - Demidov - Dorsin Annan Henriksen - Skjelbred Iversen Prica - Moldskred Du verden så mye dårligere årets Rosenborg lag ser ut. Mistet 3 gode spillere og en god backup i Roar Strand i tillegg. Dere er vel ikke ferdig med kjøpene, er dere? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Det der er bare en alternativ 11'er med minst mulig utlendinger, men ja det er en del dårligere. Ferdig med kjøpene? Tja, med Hoftun ved roret på innkjøpsskuta så kan det fort være sant, selv om jeg inderlig ikke håper det. Noe må vi da kunne få til selv med lite penger. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Er mest midtforsvaret som har tatt en størst vending til det dårligere. Kan ikke se hvilken som er best/verst av Bjärsmyr-Lago og Wangberg-Høiland faktisk. Prica skal jo selvsagt spille, siden han fortsatt er en toppspiss i TL-sammenheng. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Hadde Wangberg hatt fart så hadde jeg valgt Wangberg-Lago. Det hadde blitt bra tror jeg. Føler egentlig at ingen av kombinasjonene er gode nok. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Helt ærlig så syns jeg vi er veldig svekket akkurat nå. Håper Janne får presset igjennom ihvertfall et par kjøp, men kjenner jeg Hoftun rett så kommer det ingen før dagen før vinduet stenger, og det blir en 35-åring fra Sverige eller noe... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Enig sjæl. Har en god stund nå ikke følt meg trygg i det hele tatt på det laget vi har nå. Vi trenger rett og slett flere spillere og en litt bredere stall. Lenke til kommentar
Danne91 Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 http://www.fotballihelgen.no/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå