Armageddon Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Hehe! Jeg ventet faktisk på at "lave ambisjoner"-kortet skulle komme. Det er helt utrolig. Hvis du ikke har klart å fange opp hvorfor det er bedre for andre TL-lag (også i Europeisk sammenheng) at RBK faller ned fra tronen, selv etter de ørten diskusjonene rundt nettopp dette temaet, så regner jeg med du heller ikke ville tatt det til deg om det ble nøye forklart enda en gang. Tror derfor jeg sparer meg for det. Prøv igjen. Om det har med økonomi å gjøre så er det i grunn et ugyldig argument, i og med at investorer spytter i millioner av kroner inn i klubbene uansett. Lenke til kommentar
Snerk Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Medalje kan fort ryke for både den ene og den andre hvis man taper et par kamper, Snerk. Joda, men om Molde vinner på søndag begynner de å få en betydelig luke. Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Nå tipper jeg Aafk vil være topp motiverte i morgen så det blir en spennende kamp, men de har ikke noe fryktingydende hjemmestatistikk de siste månedene. Med seier til Molde i morgen så begynner luka nedover å bli betydelig. RBK har to hengekamper så de er definitivt ikke et lag som man kan avskrive i medaljekampen, men vinner de ikke over Odd så sliter de. Molde er i en veldig gunstig situasjon. De MÅ ikke vinne. De kan konsentrere seg om å spille god fotball. For mange av lagene på øvre halvdel av tabellen så MÅ de vinne for å ha sjans på medalje. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Er sant at Molde får en heller stor luke ned til de andre om de vinner, samt at morgendagens kamp ikke er en de absolutt må vinne. Håper på god underholdning og en fin kamp med mye god fotball! Gleder meg Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Fantastiske resultater så langt. Trenger bare en seier til Aalesund, så er runden komplett.(no) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hadde vært artig med en Molde seier i dag Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Tydelig at Grytebust vil at Molde skal vinne i dag. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Har Aalesund en sang som går slik: "oh - ah - oh- ah" også masse afrikka trommer? Lenke til kommentar
Havlet Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Lag nr 2, 3, 4, 5 og 6 på tabellen taper poeng denne runden mens Molde fosser videre. Vet at det er mange runder igjen, men det ser unektelig bra ut. 1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Ikke riktig resultat imo. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Dockal: 8 millioner Chibuike: 8 millioner Larsen: 8,5 millioner Issah: 6 millioner Gjør noen fler sånne, så kanskje dere kan hindre Molde i å "kjøpe seg til seriegull". 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Er så glad at Sogndal vant over LSK i går. 3-0 for pokker! Hopen er i slaget, først to praktmål mot Start og nå dette. Ung, lovende spiller! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Sykeste av alt er av det var fortjent også. Sogndal spilte faktisk best fotball. Morsomt å tape 6 poeng mot Sogndal over en sesong, spesielt siden vi spilte jevnt med Molde forrige kamp. Fotball er rart, hva Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Lustig er tippeligaens svar på Gervinho. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Herregud for en kamp. 1 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Men veier det opp for resten av sesongen? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Nei. Å hele tatt stille spørsmålet er sprutlamt. Men det beviser at vi har et lag som er i stand til å utrette et godt stykke arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå