MartinF Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har en magefølelse på at Molde kommer til å gå skikkelig på ræva. I år vil RBK og VIF kjempe om gullet til siste spark på ballen, hvor RBK stikker av med gullet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 M**** kjøper jo i hytt og pine om dagen. Nå står ikke verden til påske. En RBKer som klager over kjøpingen til et annet norskt lag. Vi kjøper ikke mye hver sesong. Og vi skaffer mange på free transfer. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Dere driver og whiner over pengebruken til hverandre. Det er kun Vålerenga som hadde positivt regnskap i året som gikk Endret 12. januar 2011 av Olum Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Og det skal de ha ros for. Dog, dere eier ikke egen stadion. Vi har sinnsvakt store verdier i Lerkendal Stadion. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 M**** kjøper jo i hytt og pine om dagen. Nå står ikke verden til påske. En RBKer som klager over kjøpingen til et annet norskt lag. Vi kjøper ikke mye hver sesong. Og vi skaffer mange på free transfer. En ting skal sies, Molde satser norsk. Noe ikke RBK har gjort de siste årene. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 En ting skal sies, Molde satser norsk. Noe ikke RBK har gjort de siste årene. En av tre de kjøpte idag var norsk, de andre to var en afrikaner og en amerikaner... Er ikke akkurat norskt? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 En ting skal sies, Molde satser norsk. Noe ikke RBK har gjort de siste årene. En av tre de kjøpte idag var norsk, de andre to var en afrikaner og en amerikaner... Er ikke akkurat norskt? Jo, men målet er å få 3-4 i fremtidig eller i allerede landslagsklasse og Magnus er vel en fremtidig landslagsspiller. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 I forhold til resten av lagene i dag kan man nesten kalle det samisk! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 En ting skal sies, Molde satser norsk. Noe ikke RBK har gjort de siste årene. Har kanskje noe med den ekstreme overprisen på norske spillere? En ting skal sies, Molde satser norsk. Noe ikke RBK har gjort de siste årene. En av tre de kjøpte idag var norsk, de andre to var en afrikaner og en amerikaner... Er ikke akkurat norskt? Hahaha! Flira av den der. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) En ting skal sies, Molde satser norsk. Noe ikke RBK har gjort de siste årene. Har da forholdsvis nylig fått inn Moldskred, Winsnes, Høiland, Nordberg, Bjärsmyr (bare på lån) Saré (bare på lån). 4 av 6 er nordmenn, er det for dårlig? Og attpåtil er det bare nordmennene vi beholder. Endret 12. januar 2011 av Bagh Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ja, det gjorde jeg, men uansett. Av de 5 vi beholder, per dags dato, er det bare en utlending. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hva mener du med de fem Molde beholder? Skal resten av laget byttes ut? Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tenkte lenge på om jeg skulle drite deg ut for ikke å ha lest tråden, men jeg droppet det. Chef Samebror mente at RBK ikke hadde satset norskt de siste årene. Hvilket er merkelig når 4 av de 5 siste kjøpene er norske. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Godt mulig dere kjøper norskt, men hvor mange av de norske har spilt nogenlunde fast? De norske som har spilt fast er ungdomsgutter fra Rosenborg(som er bra!), men utrolig dumt for spillerne de har hentet som var store stjerner i sine gamle klubber Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tenkte lenge på om jeg skulle drite deg ut for ikke å ha lest tråden, men jeg droppet det. Chef Samebror mente at RBK ikke hadde satset norskt de siste årene. Hvilket er merkelig når 4 av de 5 siste kjøpene er norske. Molde og RBKs økonomiske situasjon er meg totalt uinteressant, så jeg har bare bladd fort forbi de siste sidene. Leste kun de siste innleggene Forøvrig, ser at mange i tråden skriver konsekvent "norskt" og "svenskt". Korrekt skrivemåte er "norsk" og "svensk". Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Godt mulig dere kjøper norskt, men hvor mange av de norske har spilt nogenlunde fast? De norske som har spilt fast er ungdomsgutter fra Rosenborg(som er bra!), men utrolig dumt for spillerne de har hentet som var store stjerner i sine gamle klubber Hva er det du fabler om? Nordberg og Høiland er nye av året, men Moldskred og Winsnes har hatt mye spilletid i år. Selv om Winsnes fikk mindre utover i sesongen. Av norske ungdomsgutter fra Rosenborg som har spilt mer eller mindre fast er det en. Henriksen. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Vålerenga har kun seks utenlandske spillere i troppen, inkludert de to nye. Vi må vel omtrent være best i klassen når det kommer til å benytte oss av norske spillere. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Mens resten av halvparten er norske med utenlandsk opprinnelse. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Mens resten av halvparten er norske med utenlandsk opprinnelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå