Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting skal sies, Molde satser norsk. Noe ikke RBK har gjort de siste årene.

Har kanskje noe med den ekstreme overprisen på norske spillere?

 

En ting skal sies, Molde satser norsk. Noe ikke RBK har gjort de siste årene.

En av tre de kjøpte idag var norsk, de andre to var en afrikaner og en amerikaner... Er ikke akkurat norskt?

Hahaha! Flira av den der.

Lenke til kommentar

 

En ting skal sies, Molde satser norsk. Noe ikke RBK har gjort de siste årene.

 

Har da forholdsvis nylig fått inn Moldskred, Winsnes, Høiland, Nordberg, Bjärsmyr (bare på lån) Saré (bare på lån).

4 av 6 er nordmenn, er det for dårlig?

Og attpåtil er det bare nordmennene vi beholder.

Endret av Bagh
Lenke til kommentar

Tenkte lenge på om jeg skulle drite deg ut for ikke å ha lest tråden, men jeg droppet det.

 

Chef Samebror mente at RBK ikke hadde satset norskt de siste årene. Hvilket er merkelig når 4 av de 5 siste kjøpene er norske.

 

Molde og RBKs økonomiske situasjon er meg totalt uinteressant, så jeg har bare bladd fort forbi de siste sidene. Leste kun de siste innleggene :p

 

Forøvrig, ser at mange i tråden skriver konsekvent "norskt" og "svenskt". Korrekt skrivemåte er "norsk" og "svensk".

Lenke til kommentar

Godt mulig dere kjøper norskt, men hvor mange av de norske har spilt nogenlunde fast? De norske som har spilt fast er ungdomsgutter fra Rosenborg(som er bra!), men utrolig dumt for spillerne de har hentet som var store stjerner i sine gamle klubber

 

Hva er det du fabler om? Nordberg og Høiland er nye av året, men Moldskred og Winsnes har hatt mye spilletid i år. Selv om Winsnes fikk mindre utover i sesongen.

Av norske ungdomsgutter fra Rosenborg som har spilt mer eller mindre fast er det en. Henriksen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...