Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så hvis du brakk foten til kompisen/kollegaen din så ville det plaget deg mindre enn hvis det var en vilt fremmed?

En kompis du ser hver dag, og synet av han ville ha minnet deg på all den smerten du påførte han samt muligens stoppet karrieren hans?

Om jeg gikk inn som en idiot og var eneste og direkte årsak så, men dette var like mye begge to som snakket dårlig sammen og det ble en missforståelse - stor forskjell på det også det å gå inn i en takling som evt. ender sånn.

Lenke til kommentar

Syntes LSK gjorde det bra og MFK skal være godt fornøyd med å få med seg alle poengene. Hadde ikke klaga om det hadde blitt dømt straffe. Men men.. vi takker for det vi får. :innocent:

Bortsett fra TIL seieren så gikk alt som det skulle denne runden. :yes:

Lenke til kommentar

Molde med 3 poeng. Ville vært mer fortjent med uavgjort i mine øyne, men 3 poeng er flott, selv om Molde ikke hadde noen god kamp. Dommer hadde forøvrig en enda dårligere kamp enn Molde.

Og Kippe mener gullet går til Rosenes by.

Sånt syns jeg er grusomt å se :(

Lenke til kommentar
Elendig kveld for norske lag, som vanlig.

Men en perfekt kveld for mange i norsk fotball.

RBK-organisasjonen tappes for mer og mer av fundamentet sitt, og går glipp av livsviktige millioner og seeding-poeng. Jeg føler virkelig at muligheten er til stede for at hegemoniet står for fall nå, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Det kan bli noen spennende år fremover! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Elendig kveld for norske lag, som vanlig.

Men en perfekt kveld for mange i norsk fotball.

RBK-organisasjonen tappes for mer og mer av fundamentet sitt, og går glipp av livsviktige millioner og seeding-poeng. Jeg føler virkelig at muligheten er til stede for at hegemoniet står for fall nå, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Det kan bli noen spennende år fremover! :)

Spennende for de som vil se klubben sin høyere opp på tabellen som er en av de desidert dårligste i Europa, kjedelig for de som håper på god norsk innsats i Europa.

Lenke til kommentar
Spennende for de som vil se klubben sin høyere opp på tabellen som er en av de desidert dårligste i Europa, kjedelig for de som håper på god norsk innsats i Europa.

First things first. RBK ned fra tronen er selvsagt førsteprioritet. Jeg klarer meg helt fint uten et "stolt norsk øyeblikk" der AaFK eller RBK klarer å karre til seg et poeng på hjemmebane mot det nest dårligste laget i gruppespillet i EL.

Lenke til kommentar

First things first. RBK ned fra tronen er selvsagt førsteprioritet. Jeg klarer meg helt fint uten et "stolt norsk øyeblikk" der AaFK eller RBK klarer å karre til seg et poeng på hjemmebane mot det nest dårligste laget i gruppespillet i EL.

Selvfølgelig synd at RBK og AaFK ikke klarer det, for Norge og supporterne sin skyld. Selv om det ikke gjør noe at Rekdal sitt lag blir pissa på.

Men som sagt, du holder med et lag som er dårligere og har mindre å gjøre ut i Europa en dagens lag. I mine øyne er RBK, VIF, Molde som først og fremst har muskler til et eventuelt spill ute. Men vi får se om Brann lykkes med å komme dit, noe jeg personlig håper de mislykkes kraftig i.

Lenke til kommentar
Men som sagt, du holder med et lag som er dårligere og har mindre å gjøre ut i Europa en dagens lag. I mine øyne er RBK, VIF, Molde som først og fremst har muskler til et eventuelt spill ute. Men vi får se om Brann lykkes med å komme dit, noe jeg personlig håper de mislykkes kraftig i.

Helt enig. Det er jo bare å ta en kjapp titt på tabellen, så ser vi hvor mye svakere Brann er enn RBK og VIF. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det eneste som har skjedd er at vi har fått nok et middelmådig norsk lag i en allerede kjedelig liga som sliter med oppslutning.

La oss tenke som en speider for en større klubb. Drar du til Norge, som ikke har noen lag ute i Europa, eller til Tsjekkia, som har et lag i CL og et landslag som er med i sluttspill? Land som hevder seg internasjonalt er et signal på at ting fungerer som det skal i hjemlig liga.

Fint å se at de korttenkte blant oss (som kanskje støtter lag uten ambisjoner) godter seg over dette i og med at deres lag gjør det godt her hjemme. Men om vi ser på det store bildet så er det bare å lade haglen og vente på at landslaget skal drite på leggen og søle bort EM-sluttspillet.

Lenke til kommentar
Fint å se at de korttenkte blant oss (som kanskje støtter lag uten ambisjoner) godter seg over dette i og med at deres lag gjør det godt her hjemme. Men om vi ser på det store bildet så er det bare å lade haglen og vente på at landslaget skal drite på leggen og søle bort EM-sluttspillet.

Hehe! Jeg ventet faktisk på at "lave ambisjoner"-kortet skulle komme. Det er helt utrolig. Hvis du ikke har klart å fange opp hvorfor det er bedre for andre TL-lag (også i Europeisk sammenheng) at RBK faller ned fra tronen, selv etter de ørten diskusjonene rundt nettopp dette temaet, så regner jeg med du heller ikke ville tatt det til deg om det ble nøye forklart enda en gang. Tror derfor jeg sparer meg for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...