Maefteda Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvordan? Kan ikke se at legende skal ha noe med denne handssituasjonen å gjøre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Han kunne ha blitt legende om han hadde gått til dommeren og sagt at ballen traff hånda. Det var nok dette fyren mente. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Ballen traff hånda? Hånden traff ballen mener du. Stiller meg veldig tvilende til at dette ikke var bevisst. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Blir ikke noe lengden i klubben for det. Det eksemplet om han norske som gjorde det i tyskland hadde en helt annet utgangspunkt. Han sa ifra på det 4 målet, så det hadde ikke en dritt å si. Uansett, hvor stor legende er han her i Norge i dag? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. august 2011 Forfatter Del Skrevet 8. august 2011 Ballen traff hånda? Hånden traff ballen mener du. Stiller meg veldig tvilende til at dette ikke var bevisst. Jo, men om han hadde gått og fått dommeren til å ombestemme seg rett etter at målet ble gitt, ville han blitt hyllet i etterkant. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 (endret) Han gjorde ikke noe usportslig fra før da. Han var bare så heldig/uheldig at ballen gikk gjennom nettet. Intensjonen hans var ikke å jukse, slik som det var for Wangberg. Jo, men om han hadde gått og fått dommeren til å ombestemme seg rett etter at målet ble gitt, ville han blitt hyllet i etterkant. Og det synes jeg hadde vært feil. Endret 8. august 2011 av Maefteda Lenke til kommentar
QuickForceHD Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 SEEEEEEEEE DER DA! SØDERLUND MED HATTRICK! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Det å sammenligne med Sundgot går ikke uansett. Fyren er en råtten person, og det at Wangberg ikke gjør som han, styrker ikke saken hans nevneverdig. Råtten person faktisk. :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 Parr med en flott hodescoring for Palace. Herlig å se nordmenn lykkes i utlandet. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Rosenborg opp i ledelsen mot Aalesund også Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Og Wangberg sørger for utlignelse. Blir enda en tøff uke for Wangberg dette om AAFK nå snur kampen. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Og Wangberg sørger for utlignelse. Blir enda en tøff uke for Wangberg dette om AAFK nå snur kampen. Aldri bra nok, samme hvilken vei han scorer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. august 2011 Forfatter Del Skrevet 13. august 2011 ISKALD chip av Barra! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 For en miserabel forestilling av RBK i øyeblikket -.- Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Håper Aalesund eller Start vinner cupen Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Da er Aalesund videre i den kampen gidt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Ikke lenge før en klysete personer kommer med uttalelser i media nå. Snart ingen som husket Rekdal som fotballspiller. Det inntrykket han har gitt meg etter at han la opp er forkastelig og jeg hater personen inn og ut. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Herlig å knuse de usmakelige tantene fra Trøndelag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå