Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tviler. Få vil huske Messi for at han scorte med hånda.

 

Man husker ikke Messi BARE fordi han scoret med hånda, men man husker det veldig godt. Det er det som er poenget mitt. Akkurat som vi husker handsene til Maradona og Suarez i VM.

 

Om Wangberg oppnår noe mer som det er verdt å huske ham for vil tiden vise.

Lenke til kommentar

Tviler. Få vil huske Messi for at han scorte med hånda.

 

Man husker ikke Messi BARE fordi han scoret med hånda, men man husker det veldig godt. Det er det som er poenget mitt. Akkurat som vi husker handsene til Maradona og Suarez i VM.

 

Om Wangberg oppnår noe mer som det er verdt å huske ham for vil tiden vise.

 

Ja du husker det når du teneker over det. Men det er ikke det som folk vil huske. Om 10 år så vil ikke folk si "ja messi var han som scorte med hånden".

Lenke til kommentar

Emils1: Nei, fordi Messi har oppnådd så mye annet. Pelu f.eks har ikke oppnådd noe særlig som gir ham oppmerksomhet, bortsett fra filmingen mot Viking og sirkuset i etterkant. Om ti år er det det han vil huskes for.

 

Som sagt, hva Wangberg først og fremst blir husket for avhenger av hans fremtidige karriere. Men dette hands-målet vil selvsagt alltid henge ved ham.

Lenke til kommentar

Når jeg ser over høydepunktene fra kampen i går er det egentlig latterlig hvor lite Molde skapte. De hadde skudde til Hoseth, som ble redda. De hadde målet hans og de hadde Eikrem sin 1 mot 1 som Lustig håndterte bra. Rosenborg hadde jo flust med sjanser til å gå opp i 6 mål.

Lenke til kommentar
Først og fremst synd for Wangberg, som kunne blitt en legende.

Legende? Hvordan er det å jukse, for så å innrømme det verdig legendestatus? Floyd Landis er vel også legende da eller?

 

Er ellers helt enig med deg. Dette kommer til å bli en sort flekk på karrieren til Wangberg, men samtidig har han nok av tid til å opparbeidet seg et rykte som noe annet enn bare enn som handset inn et mål.

 

Når det kommer til snakket om at Molde ikke skapte noe uansett og at det ikke gjorde noen forskjell, så kan jeg si at Molde skapte utrolig lite mot Vålerenga på Ullevål, men vant likevel. Mål preger fotballkamper.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...