Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjøre noe usportslig helt bevisst.

Unnskylde seg etterpå.

 

For en mann!

 

On a serious note:

 

Tror RBK er helt klart med i gullkampen nå. Molde og Tromsø ville falle litt utover høsten. Lillestrøm og Brann holder ikke lenge de heller med tynne staller.

Endret av Maefteda
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det virkelig så stort å jukse seg til et mål også unnskylde seg for det ETTER at de har tatt fordel av akkurat det? :hmm:

Det hadde vært stort om han hadde sagt det til dommeren rett etter at det skjedde, men etter kampen? Dummeste jeg har hørt.

Forventer selvfølgelig ikke at noen skal si ifra og få annulert målet man akkurat har jukset seg til, men det hadde vært stort. Ikke å unnskylde seg etter kampen. Virkelig ikke noe stort der.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vell om du sammenligner med Sundgot og Fagermo så blir det det.

Ikke alle som innrømmer at man har jukset. Flott når noen gjør det(selv om det er i etterkant)

Lenke til kommentar

Vell om du sammenligner med Sundgot og Fagermo så blir det det.

Ikke alle som innrømmer at man har jukset. Flott når noen gjør det(selv om det er i etterkant)

True, men nå går det vel egentlig ikke an å ikke innrømme at man har jukset når hele Norge vet det helt soleklart (selv om RBK-folk kanskje nekter å se).

 

Jeg ønsket meg en kamp uten usportsligheter.. det fikk jeg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Vell om du sammenligner med Sundgot og Fagermo så blir det det.

Ikke alle som innrømmer at man har jukset. Flott når noen gjør det(selv om det er i etterkant)

True, men nå går det vel egentlig ikke an å ikke innrømme at man har jukset når hele Norge vet det helt soleklart (selv om RBK-folk kanskje nekter å se).

 

Eh, jo? Hele Norge viste jo at Sundgot handset, men personen selv lo det bort. Hele Norge viste at det Kovac gjorde var usportslig, men Fagermo forsvarte likevell. Hele verden vet at Maradonna jukset osv. Man MÅ ikke unnskylde seg i etterkant, så da er det forfriskende å se en som legger seg flat.

 

INGEN har sagt at det ikke var hands eller juks. Tåpelig av deg å skrive det du skreiv i parantesen.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Vell om du sammenligner med Sundgot og Fagermo så blir det det.

Ikke alle som innrømmer at man har jukset. Flott når noen gjør det(selv om det er i etterkant)

True, men nå går det vel egentlig ikke an å ikke innrømme at man har jukset når hele Norge vet det helt soleklart (selv om RBK-folk kanskje nekter å se).

 

Eh, jo? Hele Norge viste jo at Sundgot handset, men personen selv lo det bort. Hele Norge viste at det Kovac gjorde var usportslig, men Fagermo forsvarte likevell. Hele verden vet at Maradonna jukset osv. Man MÅ ikke unnskylde seg i etterkant, så da er det forfriskende å se en som legger seg flat.

 

INGEN har sagt at det ikke var hands eller juks. Tåpelig av deg å skrive det du skreiv i parantesen.

Man ikke legge seg flat, nei. Men man blir bare en enda større idiot om man ikke gjør det. Som da Kovac, Fagermo og Maradona ble/er, siden du trekker dem frem.

 

La du forresten merke til at jeg skrev 'kanskje' inni den parantesen? Poenget mitt med den parantesen var at RBK-fansen er så overlykkelige over å vinne at de fleste av dem kanskjeikke bryr seg om at den episoden med handsen overhode.

Lenke til kommentar

Er det virkelig så stort å jukse seg til et mål også unnskylde seg for det ETTER at de har tatt fordel av akkurat det? :hmm:

Det hadde vært stort om han hadde sagt det til dommeren rett etter at det skjedde, men etter kampen? Dummeste jeg har hørt.

Forventer selvfølgelig ikke at noen skal si ifra og få annulert målet man akkurat har jukset seg til, men det hadde vært stort. Ikke å unnskylde seg etter kampen. Virkelig ikke noe stort der.

 

Blahblahblah. Alle scorer med henda. Ronaldo har gjort det, Messi har gjort det, Maradona har gjort det og til og med Arild Sundgot har gjort det. Hvor mange av dem sa ifra?

Hva har det virkelig å si. Om du får feil idømt straffespark, offside mål eller handsmål? Mål er mål og det svir ekstra for dem det kommer i mot, men faen, hvorfor skal Wangberg si ifra så RBK skal tape?

Det er uansett så lett å si her at "Jeg hadde sagt unnskyld og sagt at målet ikke skulle vært tellende". Jeg er så sikker på at samtlige i lik situasjon hadde tatt målet og gitt faen. Etterpåklokskapen er så lett å se hos enkelte.

Lenke til kommentar

Greit nok at han legger seg flat, men det er bare å forvente. Gjør det ikke til noe stort allikevel, da han hadde vært en dust om han ikke hadde innrømmet det. Håpløst av Jönsson å forsvare det også, den handsen er så bevisst som det kan få blitt. "I kampens hete" my ass.

 

Det å sammenligne med Sundgot går ikke uansett. Fyren er en råtten person, og det at Wangberg ikke gjør som han, styrker ikke saken hans nevneverdig.

Lenke til kommentar

Tror faktisk ikke det hadde vært like stor debatt om det var en Sarpsborg-spiller som handset.

 

Eller en Odd-spiller som satte den i åpent mål mens keeperen var skadet? Det er ikke så rart at denne situasjonen får oppmerksomhet, som alle andre liknende saker.

 

Først og fremst synd for Wangberg, som kunne blitt en legende. istedet valgte han å bli husket for dette gjennom karrieren, som Kovacs.

 

Når det gjelder Lustig har jeg mer sympati dersom Vatshaug faktisk bokser ham i duellen i forkant. Fort gjort å bli het i toppen og ta en liten hevn i kampens hete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...