Gå til innhold

Tippeligaen 2011! [Status: Sesongslutt]


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rosenborg er vel i play off til EL, er de ikke? Hvordan kan de ikke ha den "fjerneste mulighet"?

 

Fordi de har et ufattelig elendig lag i forhold til andre lag på det nivået. Eneste håpet de har for å i det hele tatt komme seg til gruppespillet, er at de er seedet i play off.

 

Lagt merke til at det har vært jævla mye drittslenging bra bergensere de siste timene (fra 22.00 til nå) på forums og twitter. Nesten kun de og. Overraskende. :ermm:

 

Hvis du kaller det jeg har skrevet for "drittslenging," så skjønner jeg at du har sett mye av det. Da ligger lista lavt.

Lenke til kommentar

Fult mulig laget vårt er dårlig nå! Men vi sliter mye med skader og spillere som ikke er spillklare enda. Jeg vet RBK har mer å gå på. Hadde vi spilt slik vi gjorde i 45 minutter i går, hele sesongen, hadde bildet sett helt anerledes ut.

 

Bergensere er flinke til å slenge med noe dem ikke får til selv. Krysse fingra for 66 år til!

Lenke til kommentar

Du blir like sår mr. Du liker at RBK røk, jeg liker når Brann sliter. EOD

 

Over til tippeligaen igjen. RBK har klart å ta igjen teten med like langt bak før. RBK har 1 kamp mindre spilt enn Molde og 2 mindre enn Brann.

Vi oppsummerer om de klarte det eller ikke senere. Det er altfor tidlig å avskrive RBK.

Endret av Emils1
Lenke til kommentar

Du liker at RBK røk, jeg liker når Brann sliter.

 

Den store forskjellen ligger i at jeg synes det er helt naturlig at du liker når Brann sliter, og ofrer det ikke en tanke. Aller minst et svar på dette forumet.

 

Når det gjelder TL, kan selvsagt RBK vinne fortsatt. Jeg aner ikke hvor gode de nye midtbane-signeringene er, men om de slår til er det ingenting i veien for at det er mulig å ta igjen Molde. Jeg holder uansett Molde som favoritt enn så lenge.

Lenke til kommentar

Utrolig irriterende at TIL skulle gi bort seieren i går. Var så sikker på seier at jeg var på kjøkkenet å lagde meg en kopp te når de to første Lillestrøm målene ramlet inn. Men det skulle vel aldri vært straffe på det der? Dog fikk vi bare se det fra én vinkel i reprise men den så ekstremt billig ut.

Lenke til kommentar

Jeg håper egentlig ikke Molde vinner. Da får heller Brann gjør det.

 

Jeg kan garantere at Brann ikke vinner. Forsvaret er for dårlig, stallen er for tynn, og vi kan miste både Austin og Ojo uten at vi får forsterkninger. Det blir sannsynligvis MFK eller TIL som tar gullet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...