Husam Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Ja, du er flink du som bare kan hevde at motpartens argumenter er ugyldige. Hvem er det som ikke leser det motparten skriver sier du? Jeg sa ikke bare at argumentet var ugyldig, jeg skrev også hvorfor. Men jeg kan godt skrive det igjen... Det som teller er ikke hvor mye penger RBK har brukt i hvert enkelt år, men den relative pengebruken i forhold til resten. Dersom RBK har kuttet prosentvis mindre enn de andre lagene (noe jeg kan garantere de har gjort de siste årene), så BEDRES den relative konkurransedyktigheten i forhold til resten av eliteserien. Det er ikke verre enn det. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det er ikke opp til RBK å bremse veksten for at de andre lagene skal henge med. RBK har alltid hatt ambisjoner om Europa-spill. Da blir det for dumt å kutte kostnader, bare fordi de andre ikke bruker så mye penger. Den manglende konkurransedyktigheten er ikke RBK eller noen andre individuelle klubber sin skyld, men en stor del av ligaen som mangler ambisjoner og ikke tenker lengre enn en sesong frem i tid. Utålmodige fans og styreledere som kvitter seg med trenere etter halvspilt sesong, noe som gjør at de må revurdere alle planene sine. Men jeg tror og håper årets sesong vil bli jevnere. Det er flott å gå gjennom to sesonger med et tap, men det betyr jo også dårlig matching frem mot kvalikker til Europa. Om det er rike onkler som må til for å skape gode lag så la det skje. Men historien viser at det varer kort tid og klubber havner lengre ned i gjørma etter at pengesekken er tom og den rike onkelen har dratt tilbake til amerika. 1 Lenke til kommentar
Husam Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Enig i det meste. Det er ikke RBK's ansvar å gjøre TL jevn. Som jeg har sagt tidligere, det er ingenting galt med å kjøpe suksess. Jeg fastslår bare at RBK gjør det, jeg sier ikke at de gjør noe galt. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Det er det mange fans av RBK tror hele tiden, at vi krever at de gjør det dårlig. Forskjell på det, og å håpe på at de gjør det dårlig. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hva er dealen med at en haug med RBK-supportere kaller Molde for Norges "City"? De har mistet mange spillere og trenger nye? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Hvem gjør det? Jeg kunne ikke brydd meg mindre om M***e. De vinner ikke ligaen uansett. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Nå er jeg dritt lei av å gå inn i denne tråden og lese om RBKs penger. Dere burde lage en egen tråd om dette. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 (endret) Molde henter amerikaner fra Østerrike Virker som om det er noen som vet hva de driver med. Man henter ikke en slik spiller sånn bare fordi. Er visstnok sirkus i Molde om dagen. De har hatt pressekonferanser både i dag og i går og har allerede annonsert enda en i morgen. Endret 11. januar 2011 av Bagh Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 M**** kjøper jo i hytt og pine om dagen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. januar 2011 Del Skrevet 11. januar 2011 Men ingen av spillerne er bekreftet, så vidt jeg vet? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Angan og Stenslid.. Er det dette 20Legend skal bygge et storlag av? 1 Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Steenslid er jo faktisk ganske god, men Angan er ikke helt moden ennå. Men tror ikke Ole Gunnar henter noen uten en god grunn, særlig for 4 mill Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Sunny er vel like sannsynlig i å kjøpe dårlige spillere som alle andre trenere i ligaen. Synes kjøpene virker impulsive og lite gjennomtenkt. Uansett så er det jo helt random hvordan det kommer til å ende. Velkommen til Tippeligaen Ole Gunnar. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Angan og Stenslid.. Er det dette 20Legend skal bygge et storlag av? Wikileaks lekket notatene til Hoftun. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Steenslid er jo faktisk ganske god, men Angan er ikke helt moden ennå. Men tror ikke Ole Gunnar henter noen uten en god grunn, særlig for 4 mill Ganske god, ja. Han er en helt grei tippeliga-stopper. Hadde håp om at OGS kunne dratt nytte kontakter verden over for å få hevet nivået i TL et par-tre hakk. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Synes det er litt overvurdering ute å går. Som spiller og fotballpersonlighet har OGS en veldig høy status, men som trener så gjør han seg fortjent til babyfjeset sitt. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Synes det er litt overvurdering ute å går. Som spiller og fotballpersonlighet har OGS en veldig høy status, men som trener så gjør han seg fortjent til babyfjeset sitt. Det vet du absolutt ingenting om. Han vant jo reserveligaen med United-reservene, er ikke til å kimse av det. Men du har jo et poeng, han er uprøvd som trener. Men han er Norges største fotballpersonlighet gjennom tidene, samt har gått i skole under en av verdens beste managere. Skjønner godt at det er litt entusiasme rundt trenervervet hans, håper han klarer å møte forventningene. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 M**** kjøper jo i hytt og pine om dagen. Nå står ikke verden til påske. En RBKer som klager over kjøpingen til et annet norskt lag. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg har en magefølelse på at Molde kommer til å gå skikkelig på ræva. I år vil RBK og VIF kjempe om gullet til siste spark på ballen, hvor Enga stikker av med gullet. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jeg vet jo tydeligvis noe om det, siden jeg har gode poeng. Tror alle vet like lite, siden han ikke har styrt en eneste kamp enda i Molde. Jeg var ikke den som fulgte mest med på reserveligaen i England, men United har alltid hatt et av de beste B-lagene i England. Molde og B-laget til ManUtd er to helt forskjellige ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå