Gå til innhold

PL: 10.11.10 Wolverhampton v Arsenal, Molineux Stadium

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men han var helt middelmådig mellom målene. De to målene bidrar sterkt til at han får 7 på børsen etter min mening, noe som lyger i forhold til resten av prestasjonene på banen.

Var det btw offside på Bendtner rett før dommeren blåste av? Jeg er ikke så sikker på det, og det kunne lett stått 3-0 da.

Edit: leif

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Joda men jeg mener at når man scorer 2 gode mål burde man få mer enn 7 på børsen.

Hvis en forsvarer redder laget for 2-3 gode "aleine mot mål" situasjoner, burde han få mer enn 7 på børsen?

Det jeg mener er at en angripers jobb er mye mer enn å putte ballen i nota. Ofte blir målscorere kreditert for mye av å score. Nå var det gode prestasjoner på målene av Chamakh, sier ikke noe annet, men sånn sett resten av kampen var han middelmådig. Mange spisser ville ha scoret på de sjansene han hadde også. Jeg synes egentlig Arsenal har hatt vanskeligheter å spille seg igjennom den "siste delen" en stund nå, og mye av ansvaret der ligger på Chamakh. Det er en jobb han kanskje ikke mestrer like bra som andre spisser vi har hatt.

Lenke til kommentar

Buhu, Fabregas hadde en like stygg en, og det har ikke vært noe spesielt mediaomtale om den heller.

Skjerp deg. Fabregas si var langt frå like stygg, og den fekk/får mykje medieomtale. Såg Match of the Day høgdepunkta, og dei viste ikkje eingong taklinga til Henry, mens dei viste hundre repriser av Fabregas si. Etterpå i studio satt (idioten) Alan Hansen og slakta taklinga, samtidig som han forsvarte Essien si og ikkje nevnte Henry si eingong. Dagen etterpå florerte det i manager-sitat og omtale i engelske avisartiklar. Forskjellsbehandlinga er ganske tydeleg, men det er diverre akkurat det Wenger inviterar til når han går så hardt ut mot over the top taklingar (sjølv om eg meinar han har 100% rett i det han sei).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er har ikke vært noe spesielt norsk mediaomtale om denne saken. England er godt mulig, men leser ikke britiske medier så alt for mye. Arsahvin klarte å komme seg videre fra kampen, Ward ble faktisk skadet, desuten ser du Henry trekker seg på slutten. Wolves har fått en rykte på at de spiller stygt, noe de ikke gjør mer enn andre. Henry hadde en meget stygg en på Jordi Gomez, men man har fått 4 gule på de siste 5 kampene.(eller noe lignende)

Vet at mange i denne tråden mente at Fabragas skulle hatt rødt og taklinga var stygg, Henry sin er ikke pen, men å se at den er styggere enn Fabragas sin blir feil.

Lenke til kommentar

Den einaste grunnen til at Arshavin kunne fortsette den kampen, eller spele noko på lang tid for den saks skyld, var at han løfta beinet sitt i siste liten. Henry trekk jo seg ikkje i det heile tatt, han treff Arshavin med strakt bein i leggen.

I Noreg får forresten ikkje ei takling medieomtale med mindre det er raudt kort eller eit knekt bein, eventuelt om ein norsk spelar eller Wayne Rooney har blitt takla stygt.

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...