Gå til innhold

PL: 10.11.10 Wolverhampton v Arsenal, Molineux Stadium

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Netse mann som kaller Fabianski for Flapihandski, Bavianski, Tabbianski eller noe som ligner, skal jeg personlig oppsøke og rundjule! FOR en keeper vi har fått! Almunia kan pelle seg bort, han trenger vi ikke lenger. Herre min skaper, jeg har fortsatt gåsehud. 10er på børsen! JAAAAA!! :D :D :D

Lenke til kommentar

Cesc skulle hatt rødt, Fabianski var gud og Chamakh får bestått i boka mi. Har dårlig tid :p

Vi vant forsåvidt fortjent i min mening dog, vi skapte flere store sjangser enn Wolves totalt vil jeg tro, men de hadde definitivt spillet.

- 1stk Fabianski + 1 Stykk Almunia hadde gjort at vi hadde tapt i dag.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Så ikke første omgang, men hva det jeg så i andre virket det litt ufortjent at dere tok alle poengene her. Makan til noen sjanser vi hadde i andre omgang med blant annet Stearman, Doyle og Berra

Wolves hadde kanskje hakket mer possesion, men Arsenal hadde veldig mange store sjanser de også. Så vil ikke si at noen var heldige/uheldige her.

Grattis gutta!!!! En SYK clean sheet å ha med seg videre!

Lenke til kommentar

Det var totally rødt kort til Cesc, men men. Hadde vel blitt 3 kampers karantene, og da hadde han gått glipp av Spurs-kampen. Greit å ha ham med der. Ellers fantastisk deilig at Bambi får sin redemption, selv om tabben hans på søndag ikke var så vanvittig stor. Har sett verre de siste årene for å si det sånn. Dessuten må utespillerne ta størsteparten av skylda for det tapet. Men redninga hans var rett og slett utrolig. Ikke bare stopper han skuddet, men han holder det OG setter i gang en kontring. Håper virkelig det varer, og hvis det gjør så kan jeg akseptere et par små tabber i blant. Til og med VDS, Cech og Reina gjør tabber. It's Up For Grabs Now (Arsenal podcast med Alan Davies - anbefales til alle) talte i fjor at vi mista 12 poeng på grunn av keepere og sa at vi kunne like gjerne starte sesongen med -12 poeng. Håper ikke dette er tilfellet denne sesongen.

Er dog litt bekymret over effektiviteten. Det burdet stått 1-3 (til oss) til pause. Arshavin er jo helt ubrukelig alene med keeper. Han kom seg dog mot slutten av kampen og hadde et par friske skudd. Hadde dog vært kult med Theo og Rosicky fra start på Goodison. Vi hvilte jo Theo i dag, og å spille Theo sammen med Shava på kantene blir for offensivt på bortebane. Må si meg enig med -Lasse om at tsjekkeren hadde en meget god kamp. Han hadde et par herlige trademark sklitaklinger.

Kjapp spillerbørs:

Fabianski 9

Sagna 8

Squillaci 9

Djourou 7

Clichy 8

Song 7

Cesc 6

Wilshere 7

Arshavin 6

Chamakh 7

Rosicky 8

Lenke til kommentar

Det var totally rødt kort til Cesc, men men. Hadde vel blitt 3 kampers karantene, og da hadde han gått glipp av Spurs-kampen. Greit å ha ham med der. Ellers fantastisk deilig at Bambi får sin redemption, selv om tabben hans på søndag ikke var så vanvittig stor. Har sett verre de siste årene for å si det sånn. Dessuten må utespillerne ta størsteparten av skylda for det tapet. Men redninga hans var rett og slett utrolig. Ikke bare stopper han skuddet, men han holder det OG setter i gang en kontring. Håper virkelig det varer, og hvis det gjør så kan jeg akseptere et par små tabber i blant. Til og med VDS, Cech og Reina gjør tabber. It's Up For Grabs Now (Arsenal podcast med Alan Davies - anbefales til alle) talte i fjor at vi mista 12 poeng på grunn av keepere og sa at vi kunne like gjerne starte sesongen med -12 poeng. Håper ikke dette er tilfellet denne sesongen.

Er dog litt bekymret over effektiviteten. Det burdet stått 1-3 (til oss) til pause. Arshavin er jo helt ubrukelig alene med keeper. Han kom seg dog mot slutten av kampen og hadde et par friske skudd. Hadde dog vært kult med Theo og Rosicky fra start på Goodison. Vi hvilte jo Theo i dag, og å spille Theo sammen med Shava på kantene blir for offensivt på bortebane. Må si meg enig med -Lasse om at tsjekkeren hadde en meget god kamp. Han hadde et par herlige trademark sklitaklinger.

Kjapp spillerbørs:

Fabianski 9

Sagna 8

Squillaci 9

Djourou 7

Clichy 8

Song 7

Cesc 6

Wilshere 7

Arshavin 6

Chamakh 7

Rosicky 8

Enig i mye her, men Fabregas må benkes snart. Han har vært ufattelig ræva hele sesongen bortsett fra 1 kamp. Han kan ikke ha klippekort selv om han er kaptein og vil bort fra klubben. Spiller han elendig skal han benkes. Punktum. Var vår dårligste i går by far.

Min spillerbørs:

Fabianski 9

Sagna 8

Squillaci 7

Djourou 6

Clichy 6.5

Song 6

Cesc 4

Wilshere 6

Arshavin 6.5

Chamakh 7

Rosicky 8

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...