Vestaa Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Walcott inn nå som vi blir presset bakover! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Denilson inn faktisk og ut med Wilshere. Er planen å holde 0en? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noe positivt har det da vært hittil, og det er Sebastien Squillaci. Solid spill idag. Trygt. Ellers synes jeg Rosicky har gjort en god jobb. Sagna har vært god. Chamakh har vært bedre enn de siste kampene. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 HVA I HELVETE?!? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noe positivt har det da vært hittil, og det er Sebastien Squillaci. Solid spill idag. Trygt. Ellers synes jeg Rosicky har gjort en god jobb. Sagna har vært god. Chamakh har vært bedre enn de siste kampene. Enig i det. De fire har vært lyspunktene. For ikke å snakke om Fabianski som har vært solid igjen. clichy, djourou og Fabregas derimot har vært ræv. Arshavin var god i begynnelsen av omgangen, men han er tilbake på sitt vanlige nivå (les: elendig). Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Blake inn for Wolves, SETT PÅ WALCOTT NÅ! Fy faen Djourou. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Noe positivt har det da vært hittil, og det er Sebastien Squillaci. Solid spill idag. Trygt. Ellers synes jeg Rosicky har gjort en god jobb. Sagna har vært god. Chamakh har vært bedre enn de siste kampene. Enig i det. De fire har vært lyspunktene. For ikke å snakke om Fabianski som har vært solid igjen. clichy, djourou og Fabregas derimot har vært ræv. Arshavin var god i begynnelsen av omgangen, men han er tilbake på sitt vanlige nivå (les: elendig). Ja, glemte selvfølgelig Fabianski. God idag. Har ikke gjort noe som har fått meg til å føle utrygg. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Haha, dette ender 1-1. Vi trenger noen effektive spillere som kan spille ved siden av Chamakh/RvP. Arshavin har ikke scort på 9 kamper og Rosicky scorer kanskje 5 i løpet av en sesong. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Det der er et klart rødt. Skuffende av Cesc. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ikke rødt? Wtf?? Jaja, greit for meg, men det var en stygg takling. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skulle ønske Cesc ble utvist der. Så kunne ha få noen kamper å tenke på innsatsen sin i det siste. Vår dårligste i dag. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Å fyyyy faen så heldige vi er om vi får 3 poeng her. Vi blir rundspilt og Wolves gjør alt riktig bortsett fra å få skuddene innenfor stengene. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fy fan det lukter 1-1 lange veier Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ebanks-Blake goller i det 95 minutt, just sayin. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 HAHAKSJASDJFAJ JJAJAJAJJ!J!!!! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Takk Fabianski! Jeg forguder deg! CHAMAKH!!! HELL YEAH MOTHERFUCKERS! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) CHAMAKH!!!!!!!!!!! FIJALSFJLKAJFLKSJALK JJA JAJAJAJAJAJJAAAA FABIANSKI :love: :love: :love: :love: Endret 10. november 2010 av Vestaa Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Å fyy det var deilig Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! Herregud Fabianski. HERREGUD. For ei redning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå