Benbjo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fabregas har enda en dårlig kamp. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Vi spiller dritt, vi lar Wolves trille ball forran 16 meteren vår i store deler av omgangen og vi setter ikke sjangsene vi får utenom den ene. Cesc er virkelig ikke i form i det hele tatt, var en grunn til at jeg ville ha han på benken til og begynne med. Han trenger tid. Theo inn for Cesc så flyttes Rosicky ned på midten mens Theo tar sin vanlige rolle. 1 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Vi spiller dritt, vi lar Wolves trille ball forran 16 meteren vår i store deler av omgangen og vi setter ikke sjangsene vi får utenom den ene. Cesc er virkelig ikke i form i det hele tatt, var en grunn til at jeg ville ha han på benken til og begynne med. Han trenger tid. Theo inn for Cesc så flyttes Rosicky ned på midten mens Theo tar sin vanlige rolle. +1. Fabregas har hatt en god kamp i hele høst. Inn med Nasri eller som du sier inn med Walcott -> Rosicky ned i midten. Fortsetter spillet som dette i andre som er vi heldige om vi får med oss poeng. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Gløden i laget vårt er totalt borte. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Hva faen skjer... Inn med Walcott og RvP hvis ikke dette bedrer seg. edit: herregud for en start.. Sagna rydder opp som alltid. Endret 10. november 2010 av Vestaa Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Sitter og ser på Manchester Derby også. Det er sinnsykt hvor mye bedre Evra er enn søplet Clichy. Fy FAEN Fab. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fabregas er milevis unna sitt vanlige nivå. Dette er dårligere enn hans dårligste kamper i forrige sesong..Trist men sant. Håper det endrer seg snart. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Denne kampen ender akkurat som Sunderland kampen, er faen meg helt sikker på det. Cesc må forøvrig byttes ut iløpet av kampen, spiller så ræv nå. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fabregas er milevis unna sitt vanlige nivå. Dette er dårligere enn hans dårligste kamper i forrige sesong..Trist men sant. Håper det endrer seg snart. Bedrer seg så snart han setter seg på flyet hjem tenker jeg 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Herregud, for en horribel takling av cunten Karl Henry. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Henry kan gjerne miste eit bein for min del. Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Finfin redning av Fab Men vi spiller vanvittig ræv nå, nesten mål på corneren og greier. Inn med Walcott! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Faen Fabianski er god. HVA FAEN SKJER MED FORSVARET!?!?!? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Faaaaeeeen så heldige vi er nå. Nå må vi skjerpe oss for faen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Vi blir jo overkjørt! Få inn noen som gidder å kjempe fremover! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Rundtspilt for 3 gang på en uke. Flaaaaaaaaaut Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Trodde ikke jeg ville si det, men Flapianski holder oss inne i kampen, sammen med Rosicky. Dette er tragisk. Wolverhapton overkjører oss. Clichy som mistet markingen på den siste headingen også. Tragisk dårlig markering av han. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 AAAARGH, hvorfor gikk ikke den inn?! Lenke til kommentar
stizzen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 HVorfor går ikke sånne inn!? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 ÅÅÅ Shava ikke gi meg hjerteinnfarkt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå