Old Game Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 1-1 Berra og Walcott Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Overraskende lagoppstilling: Lukasz Fabianski Bacary Sagna - Johan Djourou - Sebastién Squillaci - Gaël Clichy Cesc Fábregas - Alex Song - Jack Wilshere Tomas Rosicky - Marouane Chamakh - Andrei Arshavin Subs: Szczesny, Eboue, Walcott, Denilson, Nasri, Bendtner, van Persie Merkelig at både Nasri og Walcott er på benken, men bra at Rosicky får sjansen. Det blir 3-1, etter mål av Shava, Chamakh og van Persie. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det blir så jævlig tap her idag, føler det på meg langvei. Henry knekker beinet til hele laget bare for å gjøre kvelden komplett. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 ENDELIG tar Wenger til fornuft. Bare se hvordan spiller løsner når vi får inn Rosicky. Han har en evne til "løsne" opp litt, og det trenger vi. Chamakh har vært dårlig i mange kamper nå, og for min del kan han varme setene litt. Synes det er litt merkelig å benke Walcott, men mulig han er småskadet sammen med Nasri. Tror Wenger er veldig lite lysten på å miste de pga. skader Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Spennende lagoppstilling. Positivt at Rosicky spiller, syns han har vært god i det siste. Da er det bare å håpe at idioten Henry ikke kvester noen. Endret 10. november 2010 av Vestaa Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Nå har vi tre-fire meget gode jokere på benken. Jeg tror det er lurt. Løpsstyrken til Walcott vil dessuten være enda mer virkningsfull hvis han kommer på litt uti kampen. Uansett, city-united kampen...hva håper vi på? Annet enn uavgjort håper jeg faktisk city vinner. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fy flate for ein start! Ver so snild... ikkje slutt å spel no då! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Haha, FANTASTISK! Sånn skjer når man lar Chamakh stå alene i feltet! Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Se der ja, perfekt angrep. Legg merke til hvem som startet hele angrepet. Bare nevner hvor viktig han egentlig er. Bra av Song og Chamakh også. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 For et mål!! Morsomt at kommentatoren slakter Arsenals prestasjon på søndag at vi ikke klarte å sette sjansene våre, så går vi rett opp å scorer mens han babler. Fantastisk! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Drømmestart. Chamakh og Song er faen meg rå! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Argh, klassisk Arshavin. Synd at den ikke gikk inn. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lol, trodde kampen begynte 9 jeg. Jaja. Flott med 1-0 Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Hvorfor følger vi ikke på med laget når vi får en overgangsmulighet? Edit: Forøvrig en meget stygg keeperdrakt Fabianski er iført i kveld. Endret 10. november 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Herregud, hvorfor legger vi oss bakpå nå. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Foley, fuck off! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Flott av Fabianski, men nå må vi skjerpe oss. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Herlig av Fabianski. Tigersprang deluxe (eller kanskje pink panther?)... Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Fuck off, Karl Henry. Grusom type. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå