Shablagoy Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kjøpte et Logitech Z-5500 for en måneds tid siden. Var veldig fornøyd med anlegget, men det oppstod en feil med suben, så det ble sendt tilbake. Da de ikke hadde flere på lager, har jeg nå litt penger til å kjøpe meg et nytt. Jeg er av det utålmodige slaget, så gidder sannsynligvis ikke vente på at komplett får det inn igjen. Noen som har noen gode forslag? Helst 5.1, men 2.1 er langt ifra utelukket. Anlegget vil bli brukt til både film, spill og musikk, men musikk er litt høyere prioritert. Som sagt var jeg fornøyd med Z-5500 (vet mange mener det er dårlig på musikk). Ja, jeg er glad i god/kraftig bass. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Til 2-3000kr? Logitech z-5500. Den har ikke spesielt bra bass, men den mye bass, og funker helt ok til både musikk og film. Skal du bare spille musikk så er z-2300 bedre i mine ører, den er litt mer tight og taktfast. Men spiller ikke like høyt. Lenke til kommentar
Olli12345 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det spørs litt på hva du prioriterer. Et 2.0 (eller 2.1) anlegg vil gi en vanvittig mye bedre lyd enn det et 5.1 anlegg til samme prisen vil gi i denne prisklassen. Hvis surround er meget høyt prioritert vil nok z5500 være det beste tror jeg :S Men da igjen har jeg ikke så alt for mye peil når det kommer til surround i denne prisklassen Anbefaling av stereoanlegg: http://www.surround.no/product/467851/Dynavoice-F-6-EX-White-PAR.html http://www.pixmania.com/no/no/1642629/art/harman-kardon/stereoforsterker-hk-3390.html Men da igjen må du fortelle hvilken budsjett du har. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tittelen sier da klart og tydelig 2-3000kr, 4400kr er litt hardt da. Om du var fornøyd med z-5500 antar jeg at du likte bassen, og det er vanskelig å matche den bassen i et totalt system for 2500kr. Lenke til kommentar
Olli12345 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Beklager Leste ikke tittelen godt nok. Jeg er da totalt enig i Flimzes Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Kan jo opplyse om at jeg har kjøpt meg et nytt Z-5500. Som jeg skrev, jeg er utålmodig : ) Men fant vel også ut ganske fort selv, at det blir vanskelig å finne noe som matcher dette i prisklassen det er snakk om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå