tobb1s Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Takker for svar, men vil jeg da ha mulighet til å kjøre oppgradring via kies hvis det kommer noe nytt der? Kunne tenkt meg å funnet en oversiktlig guide til hvordan ting kan gjøres. Jeg er godt fornøyd med min tlf, men jeg tar reset på den med jevne mellomrom, og det skal da ikke være slik.... Lenke til kommentar
andybb Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Skal være mulig å kjøre oppgradering via Kies med modifisert kernel ja. Kies erstatter da kernelen med sin egen. Dersom man har installert lagfix må man ta den vekk før man oppgraderer via Kies. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) på darkys rom, hva er forskjellen mellom wipe og no_wipe? skal jeg ta en factory reset før jeg flasher? Endret 15. januar 2011 av agnard Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 (endret) på darkys rom, hva er forskjellen mellom wipe og no_wipe? skal jeg ta en factory reset før jeg flasher? Wipe sletter alt du har av instillinger og data på internminnet. No Wipe beholder innstillinger og data. No Wipe er ment for dem som oppgraderer fra tidligere versjon av Darkys, basert på samme revisjon av firmware. Du bør kjøre en factory reset dersom du installerer wipe versjonen. Gjør dette FØR du installerer darkys, da custom roms ikke tåler factory reset etter at de er installert. Endret 15. januar 2011 av kjibba Lenke til kommentar
agnard Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Nå har jeg installert darky rom, men må si at jeg likte doc bedre. så jeg skal bytte tilbake Lenke til kommentar
andybb Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Ser litt på Doc nå, hva slags innstillinger valgte du for din rom? Lenke til kommentar
agnard Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 valgte : Trasig's Kernel v666.2 JPY modem swype jpa samsung euro keyboard noen apps jeg ville ha, slik som samsung apps osv de utilities/tweaks jeg valgte, så ikke ut til å komme med, andre som har hatt samme problem?? jeg valgte generation x theme. synes denne så best ut, og den var også veldig fin Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Trasig's Kernel v666.2 Kan du begrunne dette valget? Hardcore's kernel skal visst nok være bedre(?) og blir anbefalt i denne guiden: http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=10218039&postcount=23798 Telefonen min kjørte tom for strøm etter nærmere 40 timer. For det meste idle, den har vel blitt brukt 2-3 timer til musikk og surfing. Lenke til kommentar
agnard Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Var vell mest at jeg prøvde hardcore's kernel tidligere, og backlightnotification fungerte ikke på den. så var vell mest for å prøve noe annet Telefonen er så rask som den skal være, så jeg trur jeg holder meg til denne helt til neste gang Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Darky's v8.1 Gingerbread Edition funker fantastisk for meg Lenke til kommentar
andybb Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Har vanlig 2.2 med en speedmodkernel og lagfix nå, men vurderer sterkt Darkys eller lage min egen rom med Docs. Eneste er vel at man ikke får norsk språk i menyer? Ellers er det spennende om det kommer noe 2.3 fra Samsung snart. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Darky's v8.1 Gingerbread Edition funker fantastisk for meg installerte darkys 8.1 nowipe over 8.0. Telefon var rask fra før av, men ble merkbart raskere med 8.1 . går utifra at det er grunnet byttet kernel til hardcore sppedmod 512 herz osv. Lenke til kommentar
spetter Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 (endret) dobbeltpost. Endret 16. januar 2011 av spetter Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Takk for en super guide! Men er det noen som vet hva foskjellen på SpeedMod K12N with HZ=250 og SpeedMod K12N with HZ=500 er? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Noen her som har Darky v8.0 og kan sjekke directorien på hvor de windows ikonene ligger? Ble noe tull med de når jeg la inn 8.1 =/ Lenke til kommentar
tobb1s Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 HEi, jeg har fastvareversjon 2.2 grunnbåndversjonI9000XXJPP Kjerneversjon 2.6.32.9 root@SE-S608#1. Superuser, OCLF..Tenker nå på Darky's v8.1 Gingerbread Edition, men trenger hjelp. Fint om noen kunne gi meg en oppskrift på dette. Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Darky's v8.1 Gingerbread Edition funker fantastisk for meg installerte darkys 8.1 nowipe over 8.0. Telefon var rask fra før av, men ble merkbart raskere med 8.1 . går utifra at det er grunnet byttet kernel til hardcore sppedmod 512 herz osv. Jeg har v8.0 nå med Voodoo aktivert. Hvordan går jeg frem for å få installert 8.1? Har lastet det ned og flyttet filen over til internminnet på mobilen min. Deaktivere Voodoo og så install zip fra intern sd? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Behøver ikke deaktivere tror jeg... Jeg gjorde hvertfall ikke det... Lenke til kommentar
TAVT Skrevet 16. januar 2011 Del Skrevet 16. januar 2011 Behøver ikke deaktivere tror jeg... Jeg gjorde hvertfall ikke det... Men rekkefølgen er riktig? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå