kloningen Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Tulla til endel med nye speedmod idag, så måtte gå tilbake på en 10 dager gammel backup.. jaja Men satt på en "oppgradert" lagfix, som gjør en større del av systemet til ext4. Mye raskere nå, samt 500hz versjonen av speedmod. Men quadrant scoren ble enda lavere ^^ Rart. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Okei. Synes det er greit å ha Fikk en quadrant score på 1600. Føler at det er rimelig raskt nå. Er jo til og med norsk. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen som kjører JPU med en annen CSC enn den som følger med? Får det ikke til Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Noen som kjører JPU med en annen CSC enn den som følger med? Får det ikke til Har ikke forsket noe videre på det, siden jeg klarer meg med engelsk locale og norsk swype. Det jeg har sett er en liste over kompatible csc: XEU, XEO, KOR, DBT, CPW. Norsk ligger vel i XEE så da er det kanskje ikke mulig. Graver du litt på XDA så blir du nok klokere. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2010 (endret) Jeg fant Odin-vennelige stock ROM nå om noen skulle være interessert: http://forum.xda-dev...ad.php?t=846913 EDIT forresten noen som har prøvd Darky's Rom v5? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=814091 Ser VELDIG lovende ut Endret 14. desember 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Den så veldig lovende ut. Kjører stockrom med speedmod og darkys var kjappere. Sammenlignet ved å teste å åpne ting mot vidoen. Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 14. desember 2010 Del Skrevet 14. desember 2010 Jeg har kjørt et par generasjoner av Darkys rom, deriblandt 5.1. Darky kjører en veldig gjennomført stil, med theme og masse features. Problemet for meg er at det blir litt for mye av det gode. Rommen hans er rask, det skal han ha for, men jeg har opplevd den som strømkrevende. Nå har jo jeg forsåvidt opplevd alle roms som strømkrevende i det siste, så det argumentet gjelder kanskje ikke? Sist, så har jeg ikke helt sansen for mannen bak, synes han blir litt vel arrogant til tider. Det er kanskje ikke så relevant for alle. For dem som ønsker en alt-i-ett løsning, (som likevel krever litt tweaking) så er Darkys helt klart et alternativ. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Darkys 5.4 er griserask, men du må ha en annen kernel ellers så fungerer den ikke særlig bra. Advanced Voodoo 5 Final v1.1 feks. Jeg har versjonen med litt overklokk og har 1700 quadrant og tlf føles vannvittig rask. Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Darkys 5.4 er griserask, men du må ha en annen kernel ellers så fungerer den ikke særlig bra. Advanced Voodoo 5 Final v1.1 feks. Jeg har versjonen med litt overklokk og har 1700 quadrant og tlf føles vannvittig rask. Når du sier at man trenger en annen kernel, mener du da en annen måte å roote telefonen? Beklager noob-faktoren. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Jeg er helt forferdelig dårlig på dette her. Jeg har veldig lyst til å lagfixe Galaxy S'en min, men jeg aner ikke hvordan man gjør det. Har lest rundt på guider,her på forumet osv. men finner ingen guider som jeg forstår Er det noen som kan forklare meg enkelt, steg for steg hvordan jeg legger på voodoo lagfix? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 15. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2010 Steg for steg ligger i førstepost om du hadde giddet å sjekket :] Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Steg for steg ligger i førstepost om du hadde giddet å sjekket :] Ja, har sjekket, forstår meg som sagt ikke på det En annen ting er at jeg ikke vil roote den. Har lest litt her; http://project-voodoo.org/installation Men skjønner ikke helt hva jeg må gjøre og hvilken av filene på ''download'' det er jeg trenger. Endret 15. desember 2010 av Cpt Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Steg for steg ligger i førstepost om du hadde giddet å sjekket :] Ja, har sjekket, forstår meg som sagt ikke på det En annen ting er at jeg ikke vil roote den. Har lest litt her; http://project-voodoo.org/installation Men skjønner ikke helt hva jeg må gjøre og hvilken av filene på ''download'' det er jeg trenger. Dette høres sikkert frekt ut, men hvis du ikke skjønner den veiledningen som står på Project Voodoo så bør du ikke installere voodoo i det hele tatt. I hvertfall ikke hvis du har Froyo og må bruke Odin. Grunnen til at jeg skriver dette er at dersom du ikke klarer å lese deg til hvordan du kjører en enkelt fil fra recovery på egenhånd så er du sjanseløs til å fikse telefonen din hvis noe går feil. Det kan være at noen andre skriver en detaljert guide for deg, men jeg gidder ikke ta ansvaret for at du kanskje ødelegger telefonen din. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Okay, ærlig nok svar det. Så jeg må bruke Odin for å bruke voodoo med froyo? Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Okay, ærlig nok svar det. Så jeg må bruke Odin for å bruke voodoo med froyo? Du må bruke Odin, for enten å flashe inn 2e recovery eller for å flashe Voodookernel direkte. Når du bruker Odin så kan du bricke telefonen din hvis du gjør feil. Prossessen er veldig enkel, og hvis du vet hva du gjør så går det ikke feil. Stikkordet her, er å vite hva man gjør. Hvis du går på forumet XDA så ligger det gode guider der for å bruke Odin, og hva du bør være obs på. Hvis du kan nyttiggjøre deg det som står der og skjønner prossessen så klarer du det på egenhånd. Hvis ikke, så er risikoen såpass stor at jeg synes du skal stå over. Endret 15. desember 2010 av kjibba Lenke til kommentar
hotsand Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Er det tut og kjør viss man vil "gjenopprette fabrikkinstillinger" med root og lagfix? Bruker OCLF, må denne avinstalleres først? Ønsker kun å rense telefonen for personlige data, men beholde ROM og lagfix. (skal selge den til en kamerat) Lenke til kommentar
kjibba Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Hvis du kjører custom rom, så bør du flashe den på nytt etterpå. Hvis du kjører stock så er det tut og kjør... Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Finst det nokon mulighet til å køyre heilt clean android uten Touchwiz? Hadde Galaxy Spica før, merker eg savner den no... Og kva firmware er den siste no? Eg har: I9000XXJPP FROYO.XWJPA Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 Heisann! Eg har fått fjerna lagfixen, og har lyst til å installere Darky's, men eg er litt usikker på kor eg skal begynne. Nokon som vil hjelpe meg i gang? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Tror det er så rett fram som å laste ned, flashe om til voodoo kernelen, så installere rom igjennom den. Bare no jeg tror. Ikke gjør noe før du vet hvordan ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå