Gå til innhold

Samsung Galaxy S, rooting, lagfix og tilsvarende - LES FØRSTEPOST.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

[video=youtube;pga1cQQVXiQ]http://www.youtube.com/watch?v=pga1cQQVXiQ

 

Etter å ha sett dette har jeg tenkt å gjøre det, men før jeg gjør det har jeg et spørsmål til. Å fjerne lagfix er bare å avinstallere programmet fra mobilen eller er det noe avansert jeg må gjøre? Leste linken til Glenn og ser forsovet trygg ut dersom jeg skulle få orginal firmware igjen.

Endret av Ky_kun
Lenke til kommentar

Får virkelig ikke greip på dette med root osv. Skal få rootet telefonen og lagt inn lag fix i løpet av kvelden så fint om jeg kunne fått lit hjelp på veien.

 

Min telefon utfører ikke 3 button-funksjonen, dermed må jeg vel legge inn en fix for dette? Fant denne guiden, men virker som jeg må ha rootet telefonen for at den skal fungere? Er ikke det litt selvmotsigende?

 

Hva er neste skritt etter dette? Er det noen 1 button root-muligheter der ute? Lag fix også?

 

Setter stor pris på all hjelp :)

Lenke til kommentar

ANBEFALER INGEN Å GJØRE NOE MED TELEFONEN WHAT SO EVER UTEN 3-BUTTON-COMBO!!!!

 

http://ponsen.no/blog1.php/2010/10/28/hvordan-aktivere-recovery-mode-og-download-mode-pa-samsung-galaxy-s-gt-i9000

 

Følg den guiden der for å få det til å virke. Dette virker på Eclair 2.1 OG Froyo 2.2!

 

Jeg bricka telefonen min når jeg prøvde å roote og måtte flashe på nytt! Så gjør dere selv en tjeneste, FÅ 3-BUTTON RECOVERY OPP Å GÅ FØR ROOT OG LAGFIX!

Lenke til kommentar

Du trenger ikke 3 button for å roote. Les førstepost for alt du spurte for

 

 

Møllers Tran: Du bør oppdatere førstepost med trykk på at Recovery mode og Downloade mode MÅ funke før Root og Lagfix!

 

Rekkefølgen bør være sånn jeg ser det: 3-button recovery, ny kernel evt OCLF, z4root... Kanskje du burde hatt z4root som et alternativ til OneClickRoot?

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått opp motet og prøver å bricke legge inn lagfix :)

 

Får bare håpe og be om at det funker :)

 

edit: fikk "hele" 800 mer på Quadrant :ermm:

 

Fra hvor mye til hvor mye?

 

Og hvilken lagfix?Voodoo? Voodo er ikke kjent for høye quadrant tall, men må bøye meg i støvet og si alt er generelt smoothere enn når jeg brukte OCLF

Lenke til kommentar

Da har jeg endelig fått opp motet og prøver å bricke legge inn lagfix :)

 

Får bare håpe og be om at det funker :)

 

edit: fikk "hele" 800 mer på Quadrant :ermm:

 

Fra hvor mye til hvor mye?

 

Og hvilken lagfix?Voodoo? Voodo er ikke kjent for høye quadrant tall, men må bøye meg i støvet og si alt er generelt smoothere enn når jeg brukte OCLF

Fra ca 850 til 1600, så +800 er faktisk å ta i.

Tok Voodo, vil ikke påstå at det er så mye smoothere heller...

Lenke til kommentar

Etter å ha tatt superoneclick og lagfix kernel så har mobilen min gått fortere, men da kom det plutselig nye bugs. Hører jeg musikk i ca 15 min skrur den av seg selv eller setter på pause. Jeg må da skru på 5.1 srs på nytt og. Er faktisk irriterende. Er vel andre bugs som har dukket opp og.

 

- Super 3G skrur seg av når mobilen lader.

- Musikk bug, både automatisk pause og albumcover krøll.

 

Noen som har opplevd dette? Må vel bare installere kernel'en på nytt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...