youdecide Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hei! Jeg installerte for litt siden et spill på min Nokia 3650, men det gir meg bare feilmelding når jeg skal starte det. Hvordan kan jeg slette det? Jeg finner det ikke ved hjelp av "Handyfile" eller i listen over installerte programmer... Jeg har ikke PC med Nokia PC suite (Bruker Mac) så sletting via det prg. har jeg desverre ikke anledning til. Tips? Spm nr 2: Ei venninne av meg kjøpte en Nokia 7250. Hvordan får hun bort operatørlogen? Den legger seg nemlig over bakgrunnsbilde på tlf. På forånd takk! Tom Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Nei altså jeg veit ikke jeg. Lenke til kommentar
patman81 Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Operatørlogoen kan du fjerne ved å sende <logo blank> til 1961 Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 For å spare penger så kan hun gå på instillinger på 7250 også kan du velge "Operatørlogo" tror jeg det står, av. Da går den vekk Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Når du starter telefonen hold inne "blyant-knappen" helt til telefonen er startet. Når telefonen er startet sletter du spillet. Hvist det ikke går ikke må du ta å formatere telefonen. Det gjør du ved å taste *#7370# Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Prøvde det med blyanten...jeg må slippe den opp for å skrive inn pin-koden, men trykket den ned like etter (3 ganger)...hva er det da som skal skje egentlig? mvh. Tom Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Leste litt feil jeg. :oops: Glem det jeg skrev. verktøy>programbehandling trykk valg>fjern Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Hei! Prøvd det, men det dukker ikke opp i listen over installerte programmer...det gjør imidlertid alle andre...Hva gjør man da? Vil helst ikke formatere mobilen grunnet innstillinger, programvare etc. mvh. Tom Lenke til kommentar
tjoo.. Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg ville ha skaffet meg FExplorer eller eFilemanager og brukt en av dem til å slette det med Lenke til kommentar
youdecide Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Som jeg skrev i den innledende posten så har jeg prøvd Handyfile, men jeg finner ikke programmet...ikke vet jeg hvor jeg skal lete heller...blant hundrevis av "data" filer mvh. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå