n0stra Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har en drøss med strømforsyninger i diverse LED moduler som støyer ganske mye. Blant annet pga at de kjører for fullt uten noe form for justering. Tenkte å bytte ut disse og lurte hva som er de mest stillegående blant små vifter nå til dags? Med små mener jeg da diameter, tykkelsen har ikke noe spesielt å si. Tenkte noe rundt 50-80mm +/- Lenke til kommentar
schoolbus1337 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har en drøss med strømforsyninger i diverse LED moduler som støyer ganske mye. Blant annet pga at de kjører for fullt uten noe form for justering. Tenkte å bytte ut disse og lurte hva som er de mest stillegående blant små vifter nå til dags? Med små mener jeg da diameter, tykkelsen har ikke noe spesielt å si. Tenkte noe rundt 50-80mm +/- noctua viftene skal være ganske stille etter hva jeg har lest. de er også relativt dyre. du sier 80-50mm? du kan jo være litt vill og konvertere til en 120mm? eller lar det seg ikke gjøre...? Lenke til kommentar
n0stra Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Er en ganske lang og tynn strømforsyning, litt lik i størrelse de gamle store eksterne til laptopper for noen år tilbake. Eller forsåvidt lik de som benyttes på xbox360. Altså ikke bare bare å begynne å bygge om Siden disse strømforsyningene også er inne i et kabinett er det begrenset med plass. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Noiceblocker er gode vifter: http://www.techbay.no/Vifter.asp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå