Gå til innhold

Mottatt inkasso

freerun

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg mottok inkasso på en regning som forfalt.

Det som er synd er at jeg mistet purregebyret, og når jeg skulle ringe lindorf for å motta informasjonen kunne ikke den igjen i systemet. I og med at de ikke fant meg igjen, så sendte de ut salærer da regningen forfalt. Dette blir jo feil da jeg har tatt kontakt for å prøve å betale regningen uten at lindorf fant meg igjen.

Ringte de i sted, men de hadde ingen informasjon på at jeg hadde tatt kontakt tidligere, noe jeg ba om at skulle bli lagret på navnet mitt.

Hva skal til for å motta en samtale lagret hos telefonselskapet? Regner med at dette er alt for lite...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må jo betale regningene dine. !!!!! Er så mange idioter som bare legger fra seg regning og går ut på byen å drikker istedenfor.

Det er ikke nødvendig å være så krass. Selvsagt skal TS betale regningene sine, men det kan skje alle at den blir borte. Selv har jeg opplevd at jeg har kastet regninger med reklamen. Betal regningen så fort som mulig, evt. krangle videre om tilbakebetaling senere :-)

Lenke til kommentar

Jeg mottok inkasso på en regning som forfalt.

Det som er synd er at jeg mistet purregebyret,

Jeg har litt problemer med å forstå hva du egentlig har gjort. Er det slik at du betalte den opprinnelige regningen og ga blaffen i inkassokravet (som også inneholdt inkassogebyr)?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mottok ett purregebyr på husleie, rotet bort denne regningen, og innen utleier/lindorf klarte å gi meg nødvendig iformasjon så jeg kunne betale hadde regningen forfalt.

Kranglet litt med lindorf, men fant ut at det var mye greiere å ta det med utleier, saken ble trukket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...