fjondotten Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 har vurdert å kjøpe trådløst nettverk, og etter å ha sett litt rundt, ser det ut som om dlink 614+ trådløs ruter/accesspunkt og dlink 520+ trådløst kort er det jeg er mest "hypp" på. Noen som har erfaringer med disse produktene? rekkevidde, ytelse, osv, osv. På forhånd takk for all hjelp...... Lenke til kommentar
Giggs Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Funger greit i huset mitt - har 714+ (med print server) 714 i kjeller og bærbar i første og andre etg. Har problemer med å få AP 900 + til å fungere til Naboen.... skal se på det når regnet kommer (... engang) Mvh Martin Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 ...jeg har det 520+ WLAN kort og det funker som bare det! Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 har vurdert å kjøpe trådløst nettverk' date=' og etter å ha sett litt rundt, ser det ut som om dlink 614+ trådløs ruter/accesspunkt og dlink 520+ trådløst kort er det jeg er mest "hypp" på. Noen som har erfaringer med disse produktene? rekkevidde, ytelse, osv, osv. quote'] Har satt opp to maskiner mot Tele2 via 614+ og 520+. Ytelsen er upåklagelig, kjører XP på begge maskiner og alt har vært sett inn og glem. Lenke til kommentar
fjondotten Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Så jeg kan gå til innkjøp av 614+ og 520+, uten og måtte miste nattesøvnen av den grunn? Er det slik å forstå at ruteren 614+ egentlig bare er 11 Mbits, men kjører på opp til 22 Mbits sammen med 520+? Mener jeg leste det en plass..... Hvor fort går det egentlig å overføre filer mellom to maskiner med dette oppsettet? Enfilm på 700 MB, f.eks, hvor lang tid tar det, sånn ca, i forhold til vanlig 100 Mbit nettverk? Lenke til kommentar
KriB Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hvor fort går det egentlig å overføre filer mellom to maskiner med dette oppsettet? Enfilm på 700 MB, f.eks, hvor lang tid tar det, sånn ca, i forhold til vanlig 100 Mbit nettverk? Ca 1/5-del så raskt...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå