Knofle Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Heisann! Jeg har mekka en låt som ikke helt er ferdig ennå, men jeg mangler litt motivasjon til å pirke mer på den, så jeg velger å bare legge den ut nå. Kast en kommentar etter meg om du liker den, eller har forslag til forbedring! http://www.youtube.com/watch?v=9OWnxc8yrP0 Om youtube fortsatt prosesserer er det en alternativ link her. Agnomonia på Soundcloud Ha det gøy, og takk for at du hørte! Endret 9. november 2010 av Knofle Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 19. november 2010 Forfatter Del Skrevet 19. november 2010 Bumper denne. Det er ikke så ofte man får tilbakemeldinger på dette forumet, men jeg kjører på likevel. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2010 Del Skrevet 23. november 2010 Kul låt, ville kanskje jobbet litt mer hihats og klap. Lenke til kommentar
... nei. Bare nei. Skrevet 9. desember 2010 Del Skrevet 9. desember 2010 (endret) Er vanligvis ikke så ofte på denne delen av forum, men en gang må jo være den første^^ Holder selv på å vurdere om jeg og et par andre skal lage en låt til russebilen vår, så er ute å browser etter ideer Jeg synes sangen var veldig kul, du har vært flink til å bygge opp sangen slik at den ikke blir kjedelig osv, du har også vært veldig flink med introen likte den kjempegodt!... Du kunne kanskje ha tatt litt mer av i refrengene, men det er nå smak og behag^^ Off Topic: Skal som sagt selv prøve meg på dette, og lurte på hvilket program du brukte? Endret 9. desember 2010 av Entropi ftw Lenke til kommentar
Tezlon Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 Sangen flyter godt. Burde kanskje legges til noe alternativt lenger ute i sangen. Viktig at det ikke blir for repetivt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. desember 2010 Del Skrevet 11. desember 2010 syns den var fin, spessielt introen. Dog helt i starten begynte det litt vell brått. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2010 Takk for mye tilbakemelding, folkens! Mye jeg er enig i her! Etropi ftw: Jeg bruker Propellerhead Reason. Lykke til med å lage låt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå