Gå til innhold

HP Elitebook - Ny låsemekanisme?

Anbefalte innlegg

Jeg har en HP 8710w som er klar for utskifting. Har brukt den i godt over 13 000 timer før det ble feil på den, så det er ikke verst :)

Jeg ser litt på oppfølgeren 8740w, men jeg liker ikke låsemekanismen. Grunn nok til at jeg ikke vil ha den.

Men jeg vil holde meg til HP (siden vi kjører HP hele veien på jobb), og ha en laptop med i størrelsen, så jeg er ganske begrenset :p

Da er spørsmålet, er det noen som vet/tror HP kommer til å endre låsemekanisme på laptopene sine snart? Jeg venter gjerne 6-12 mnd hvis det kommer nye modeller snart :)

Hvis det er noe tvil så er det denne "pinne nedi hullet"-mekanismen jeg synes fungerer svært dårlig i forhold til den som var før:

lock1.jpg

lock_touchpad.jpg

Endret av xibriz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer nok ikke noe nytt design på Elitebook med det første, så en 8740w er nok like greit å gå for. Ikke vært noe problem med låsemekanismen på denne versjonen. Tidlige 6930p hadde noen med svak konstruksjon, men dette ble rettet opp. Skal ikke være noe tull med denne eller nyere Elitebook.

Lenke til kommentar

Det er 6930p jeg har mest erfaring med, siden det er de vi kjører ut i selskapet.

Jeg var ikke klar over at denne mekanismen var bedre/forbedret.

Men jeg er ikke helt komfortabel med å gå til anskaffelse av en laptop til 25k uten å være 100% fornøyd med en så viktig detalj (jeg antar at jeg åpner/lukker laptopen 10-20 ganger om dagen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...