Theo343 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Jeg håper også dette med at man tidligere måtte trykke "rediger" ofte 2 ganger nå er helt borte :S EDIT: Ser bra ut så langt og var godt. Endret 13. november 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Jeg håper også dette med at man tidligere måtte trykke "rediger" ofte 2 ganger nå er helt borte :S Det er vel faktisk en feil at hurtigredigering ikke lenger fungerer i andre utseender enn IP.Board.. edit: dere som har hatt tekstformateringsproblemet, dere hadde vel ikke problem med å åpne spoilere håper jeg? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Tidligere kunne jeg bruke hurtigboksen med tastekombinasjon shift+s. Prøver jeg nå å skrive S (stor S), kommer den opp mens jeg skriver. Dette skjedde ikke før. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Jeg savner muligheten til å kunne ignorere folk direkte fra profilene deres, istedenfor må man innom "administrer ignorerte brukere" og skrive inn brukernavnet der. Lite brukervennlig Endret 13. november 2010 av Jason Something Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Fikk du det nå, Pokey? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Jeg fikk det i sted og. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Kan jo være de fikser på noe som gjør at du får meldingen, spørsmålet da er hvorfor de ikke tok ned forumet istedenfor. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk Høy! Slapp nå av med dette maset nå da folkens. Eneste som trengs for å løse dette problemet og de andre småproblemene er en oppgradering av forumet! Ryktene sier at "planleggingen" av denne oppgraderingen allerede er igang! 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk Høy! Slapp nå av med dette maset nå da folkens. Eneste som trengs for å løse dette problemet og de andre småproblemene er en oppgradering av forumet! Ryktene sier at "planleggingen" av denne oppgraderingen allerede er igang! ...... Den har allerede skjedd, for to dager siden ...... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Å herre.... Du kødder nå Flimzes? Det må da være den mest åpenbare vitsen i hele den vide verden.... Vi er i en tråd med 11 november i tittelen, og du tror at eg ikke har fått med meg oppgraderingen? :!: 1 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Endret 13. november 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Har ikke det nettopp vært en oppgradering? F5 ftw! Endret 13. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Changelog Invision Power Board 3.1.3: - Man kan nå velge kategori fra "Mine Innlegg" - Forumet er treigere enn før - Forumet kræsjer like ofte som før - Det er et hjerte i trådtittelen til DNFK Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk Det skjer alltid! Har selv laget en tråd om det i trackeren som ble oppgradert tilmkritisk og hvor folk har skrevet gang på gang... Skulle ønske "innlegg" og "emner" kunne gå tilbake til normalen. Endret 14. november 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hva mener du med normalen, Glimtli? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 (endret) Slik det var før selvsagt. At du kunne finne alle trådene du har startet og alle inleggene du har skrevet. Sånn som det er nå blir det jo bare en håpløs suppe uanett hva du prøver å finne. Den knappen med "Finn mine tråder og innlegg" funker ikke på noen måte! Favoritter er det også noe galt med. Langt fra alle de trådene jeg hadde under favoritter dukker opp. Endret 14. november 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Skjønner ikke hva du mener med at den ikke fungerer? Du går på finn mine tråder og innlegg, og der velger du enten at den skal vise alt sammen i trådform, en oversikt over alle tråder du har startet, eller en liste med alle postene dine. Den fungerer helt fint etter hva jeg kan se . Har du sett det stedet du velger mellom "tråder og innlegg" "tråder" og "innlegg"? Favoritter var ikke-fungerende for meg før denne patchen, men nå etter patchen fungerer favoritter igjen. Kanskje det at dine er borte er en følge av at det har blitt fikset for resten. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Går ann å finne emnene greit, men innleggene er bare rot. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Går ann å finne emnene greit, men innleggene er bare rot. Rot? Har du prøvd det Alastor snakker om? Jeg kan velge mellom å vise "alle tråder som Glimti har postet i eller startet", "alle tråder Glimti har startet" eller "alle poster fra Glimti". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå