Gå til innhold

Forumoppgradering natt til torsdag 11. november

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper også dette med at man tidligere måtte trykke "rediger" ofte 2 ganger nå er helt borte :S

Det er vel faktisk en feil at hurtigredigering ikke lenger fungerer i andre utseender enn IP.Board.. :)

edit: dere som har hatt tekstformateringsproblemet, dere hadde vel ikke problem med å åpne spoilere håper jeg?

Lenke til kommentar

[#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk

Høy! Slapp nå av med dette maset nå da folkens. Eneste som trengs for å løse dette problemet og de andre småproblemene er en oppgradering av forumet!

Ryktene sier at "planleggingen" av denne oppgraderingen allerede er igang!

• Liker 2
Lenke til kommentar

[#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk

Høy! Slapp nå av med dette maset nå da folkens. Eneste som trengs for å løse dette problemet og de andre småproblemene er en oppgradering av forumet!

Ryktene sier at "planleggingen" av denne oppgraderingen allerede er igang!

...... Den har allerede skjedd, for to dager siden ......

Lenke til kommentar

Det skjer alltid! Har selv laget en tråd om det i trackeren som ble oppgradert tilmkritisk og hvor folk har skrevet gang på gang...

Skulle ønske "innlegg" og "emner" kunne gå tilbake til normalen.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Slik det var før selvsagt. At du kunne finne alle trådene du har startet og alle inleggene du har skrevet. Sånn som det er nå blir det jo bare en håpløs suppe uanett hva du prøver å finne. Den knappen med "Finn mine tråder og innlegg" funker ikke på noen måte!

Favoritter er det også noe galt med. Langt fra alle de trådene jeg hadde under favoritter dukker opp.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Skjønner ikke hva du mener med at den ikke fungerer? Du går på finn mine tråder og innlegg, og der velger du enten at den skal vise alt sammen i trådform, en oversikt over alle tråder du har startet, eller en liste med alle postene dine.

Den fungerer helt fint etter hva jeg kan se :). Har du sett det stedet du velger mellom "tråder og innlegg" "tråder" og "innlegg"?

Favoritter var ikke-fungerende for meg før denne patchen, men nå etter patchen fungerer favoritter igjen. Kanskje det at dine er borte er en følge av at det har blitt fikset for resten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...