Alastor Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Favoritter-knappen er tilgjengelig i skagens kompakt-skin i allefall. EDIT: Og virker. Endret 12. november 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Man har jo Home og End på tastaturet, samt pagUo og PageDwn Og space for å scrolle. Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Trykker jeg på meg selv, søker etter innlegg og velger "vis alle poster fra Matsemann" får jeg bare tilfeldige poster. Skulle gjerne bladd i postene mine som jeg pleier. Har det samme problemet her. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Hvordan legger man tråder til favoritter nå? Da har jeg lagt inn favoritt-knappen (sammen med Løst-knappen) i IP.Board, Diskusjon.no, Tek.no - samt alle deres underskins. (Ja, jeg er fullstendig klar over at det fremdeles mangler i Diskusjon.no forenklet-utseendene) Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Hmmmm... Kunne tenkt meg å skrive med andre farger enn svart. Dette ble plutselig aktuelt når de kloke hoder valgte svart som farge på linker... Jeg har nå fikset det. Alle skins skal ha fått tilbake de lenkefargene de hadde før. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har iallefall sett blå linker igjen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Meget bra TSP! Hvordan føles det å få all kjeften og rydde opp for andre? Godt jobbet hvertfall! 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Toppen av trærne må ta stormen vett`u. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Man har jo Home og End på tastaturet, samt pagUo og PageDwn Og space for å scrolle. Jeg tror aldri dette dreiet seg om at man ikke var klare over alternativene. Har iallefall sett blå linker igjen. jeg har hatt blå lenker hele tiden. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Fikk dem i svart farge helt til i morgen tidelig. Andre og. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Da var det muligens ikke alle skins det gjaldt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Kan godt være. Holder meg til et. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Er det bare meg, eller har "uttrykksikonene" blitt mer blurry? Endret 13. november 2010 av EvenruD Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Enkelte bevegelige smileyer står iallefall stille hos meg. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har ikke lest hele tråden, så kan tenkes at det har blitt tatt opp før... Hvis jeg er i akam-delen og velger "flere diskusjoner" funker alt som før på førstesiden, men hvis jeg skal velge neste side så er det plutselig innlegg fra alle forumkategoriene og ikke bare foto-delen som dukker opp. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Å skille mellom egne innlegg og emner er iallefall håpløst nå! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Meget bra TSP! Hvordan føles det å få all kjeften og rydde opp for andre? Godt jobbet hvertfall! Hehe, som administrator bør jeg jo kunne hjelpe til der jeg kan - når jeg har mulighet. Så det gjør meg ikke så veldig mye. Men jeg er ikke lønnet og har som alle andre et liv utenfor forumet Nå har jeg forøvrig lagt til den Opp-knappen. Jeg fjernet også "Blogg om dette"-knappen. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Når du først er igang med å fikse knapper, så har dette irritert meg i lang tid: Endret 13. november 2010 av Runar Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 (endret) Kanskje blitt nevnt allerede, men jeg kan ikke trykke på noen av funksjonene du kan velge mellom når du skal svare på et innlegg. "sett inn media", velge "fet" skrift etc., ingen av disse funksjonene fungerer ikke i Firefox, men fint i Internet Explorer. Edit: Så noen hadde nevnt det å slette cookies vil hjelpe, skal prøve. Latskap å ikke lese gjennom tråden først ... Edit 2: Det hjalp. Endret 13. november 2010 av medlem-105082 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Kanskje blitt nevnt allerede, men jeg kan ikke trykke på noen av funksjonene du kan velge mellom når du skal svare på et innlegg. "sett inn media", velge "fet" skrift etc., ingen av disse funksjonene fungerer ikke i Firefox, men fint i Internet Explorer. Edit: Så noen hadde nevnt det å slette cookies vil hjelpe, skal prøve. Latskap å ikke lese gjennom tråden først ... Slik jeg har forstått det er det lite vi får gjort med problemet, du må nesten bare fjerne cookies og kanskje cache i tillegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå