Gå til innhold

Forumoppgradering natt til torsdag 11. november

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper dere er på saken og fikser favoritterknappen fort som fy?

Jeg har like lite å gjøre med den tekniske delen av forumet som det du har, men jeg skal se hva jeg får gjort. I mellomtiden kan du jo alltids se om problemet har blitt rapportert i trackeren, og eventuelt sørge for at dette blir gjort. ;)

Lenke til kommentar

Oppknappen er totalt irelevant! Derimot burde linker bli blå igjen istedefor svarte.

Irrelevant? Høyst relevant og du kan enkelt konfigurere nettleseren din til å fremheve linker så da er vel kanskje det sistnevnte irrelevant.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Man har jo Home og End på tastaturet, samt pagUo og PageDwn

Mulig det går mange hus forbi men poenget er å kunne gjøre enn del ting uten å skifte kontrollenhet til enhver tid eller gjøre unødvendige manøvreringer.

Ergo er oppknappen topp for å kunne lese seg nedover, raskt komme til topps, mine innlegg og videre med kun mus.

Noen har nok sett fordelen siden det er en egen knapp for formålet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Trykker jeg på meg selv, søker etter innlegg og velger "vis alle poster fra Matsemann" får jeg bare tilfeldige poster. Skulle gjerne bladd i postene mine som jeg pleier.

Egentlig ganske utrolig at det blir like store problemer hver gang det oppdateres. Testes det ikke først, eller?

(og jeg vet det ble testet forrige gang, men da var trackeren full av bugs ingen brydde seg om og bare oppgraderte)

Lenke til kommentar

Flimzes:

Det finnes ennå mer elegante måter å gjøre det på, poenget er at oppknappen har en opplagt integrert funksjon. Merkverdig at det skal være vanskelig å se :hmm:

Jeg ser så absolutt funksjonen til oppknappen, men i mitt tilfelle (og tydeligvis de flest andre) er den overflødig. Jeg bruker heller tastaturet (cmd + pil opp/ned) eller trackpaden (dra tre fingre oppover eller nedover) enn å trykke på en forumknapp.

Men ikke vær redd, den kommer nok tilbake.

Lenke til kommentar

Flimzes:

Det finnes ennå mer elegante måter å gjøre det på, poenget er at oppknappen har en opplagt integrert funksjon. Merkverdig at det skal være vanskelig å se :hmm:

Jeg ser så absolutt funksjonen til oppknappen, men i mitt tilfelle (og tydeligvis de flest andre) er den overflødig. Jeg bruker heller tastaturet (cmd + pil opp/ned) eller trackpaden (dra tre fingre oppover eller nedover) enn å trykke på en forumknapp.

Men ikke vær redd, den kommer nok tilbake.

Ikke vær redd? La oss gå tilbake til saklige argumenter ;)

De aller fleste har egne metoder for å manøvrere seg effektivt og noen mindre effektivt men ta i betraktning at ikke alle brukere her er like oppegående som deg og synes funksjonen er flott. Kverulere om den kan man alltids gjøre med seg selv i hovedsetet for alles behov. Den slags er man godt vant til her.

Jeg finner det heller mer merkverdig at dere henger dere opp i en knapp dere ikke bruker? Like merkverdig at en egen knapp finner veien til grensesnittet om "flesteparten" ikke ser behovet, man skulle jo tro det da var mindretallet.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg bruker også opp-knappen flittig og kan melde om at den er å finne i "Skagen sitt kompakt-skin (test)" :)

Den er også i diskusjon -dynamisk! :thumbup:

Edit: var iallfall.. Nå funker den ikke... :thumbdown:

Samma det, jeg kan vente til den kommer til hardware dynamisk.. Jeg bruker scrollknapp / homeknapp uansett..

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Jippi, da blir det et rush av "mine innlegg"

Neida, de blir slettet. Rapportér slike innlegg hvis du kommer over de, for selv om knappen for å legge til tråden i favoritter er borte gjelder fortsatt retningslinjene.

Er det lov å skrive "favoritter" i mellomtiden da?

Trangsynt holdning når man ikke har alternativene tilgjengelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...