Isbilen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Vi kan godt tillate animerte avatarer for min del, men da må vi notere brukerne på en liste. Så har vi noe å gi styggelaget neste krystallnatt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Gjett hva jeg akkurat fikk! Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand. Apache/2.2.3 (Linux/SUSE) Server at api.diskusjon.no Port 80 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Spoilere er døde. *edit* Bad Request Your browser sent a request that this server could not understand. Apache/2.2.3 (Linux/SUSE) Server at api.diskusjon.no Port 80 Endret 11. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Den har jeg fått mange ganger siste uka... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Formateringsknappene funker ikke. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Treeeeeeeegt... Forumet er jo tregt som faen! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ikke her. Men jeg har registrert en annen uønsket effekt: forumet får ikke alltid med seg at jeg har sett på tråder. Det har vært sånn før også, men jeg mener det funket etter forrige oppdatering. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg savner Siste 24 timer og/eller Mine Innlegg i IPBoard-themet. Jeg liker å ha menyen øverst, og ikke som en bar på venstre side, som alle de andre themene baserer seg på. Sånn var det ikke før oppgraderingen, så fikse please? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ikke her. Men jeg har registrert en annen uønsket effekt: forumet får ikke alltid med seg at jeg har sett på tråder. Det har vært sånn før også, men jeg mener det funket etter forrige oppdatering. Det er bare når man blar tilbake?For i så tilfelle er det bare snakk om en liten innstilling som de har glemt å endre på. Men de kommer nok i løpet av noen dager regner jeg med. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Nei, nå nettopp skjedde det da jeg klikket "mine innlegg". Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Her avslører jeg min dypeste og skitneste hemmelighet: Nei Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg hadde litt problemer med linjeskift og tekstformatering, og det hjalp ikke å slette cookies med snarveien i forumet. Da jeg slettet alt som fantes i Firefox (3.6.12) kom det seg. Noe å prøve på før dere rapporterer bugs... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Digger digger digger at jeg står med kursiv Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hos de aller største bankene i landet... Formateringen funker fint her. Men spoilerne er litt funky. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Funker heller ikke å trykke på "sett inn lenke" "sett inn e-post addr" knappene. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Digger digger digger at jeg står med kursiv Og da må jeg høre den et par hundre ganger i dag! Helsike. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Funker heller ikke å trykke på "sett inn lenke" "sett inn e-post addr" knappene. Har du prøvd å slette småkakene og å tømme cachen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvor er det blitt av teksten man hadde på profilen sin? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvor er det blitt av teksten man hadde på profilen sin? Hvilket tema bruker du? Prøvd å trykke på "Om meg"-fanen? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fant det på "Om meg", men synes det er en tåpelig endring. Forøvrig fungerer fremdeles ikke verktøylinjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå