Kaymeerah Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har ikke opplevd noen bugs, tregheter eller merkelige ting etter oppgraderingen så det virker for meg som en svært vellykket oppgradering. Jupp, forumet svarer generelt raskere i tillegg. Elsker denne oppdateringen! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Oppdatering: Multisitat og italic skrift funker ikke. Jeg får prøve å slette noen småkaker. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Multisitat fungerer helt greit, tror nok det er noen kjeks du må rense i. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvor er det blitt av søkeboksen Skagen lagde? Jeg pleide å trykke shift+s, og så kunne jeg lett hoppe til hvilken kategori jeg ville. Lenke til kommentar
Notelitten Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Oppdatering: Multisitat og italic skrift funker ikke. Jeg får prøve å slette noen småkaker. De funket fint for meg, det eneste stedet jeg ikke klarer å få det til å funke er Chrome. (sitter nå på FF) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Synes profiloppsettet er langt, langt dårligere enn det var i går før denne oppdateringen. Ellers så har verktøylinjen min låst seg igjen, men vet ikke om det har noe å si ang. oppdateringen. Har ikke lagt merke til noe forbedringer så langt, men det har vært treigt en liten stund her nå. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Morn. En Bugreport muligens? :o Dette skjer: Mine innlegg -> Trykker på en tråd med oransje dott (dvs ulest innlegg) -> Leser innlegget -> Går tilbake til mine innlegg og den oransje dotten som sier at innlegget er ulest er der fortsatt. Kan legge til at den oransje greia går vekk etter et par runder inn og ut av mine innlegg. 3-5min så er den borte. Endret 11. november 2010 av Mchansern Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hadde også litt problem med "Mine innlegg", men det rettet seg. At verktøylinjen har låst seg er derimot sinnsykt irriterende! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Kan alle som har mulighet til det svare på det følgende? 1. Har du hatt problemer med multisitat, tekstformateringsverktøy el. _etter_ oppgraderingen? 1.1. Hvis du har løst problemet; hvordan løste du problemet? 1.2. Hvis du ikke har opplevd problemet, svar likevel på de to neste spørsmålene. 2. Hvilke(n) nettlesere(e) du opplever/opplevde problemet i? 3. Hvilke(t) utseende opplever/opplevde du problemet i? 4. Prøv å slett dine cookies og/eller cache forbundet med forumet (du vil måtte logge inn på nytt). Løste det problemet? 5. Hvis du prøvde løsningen i punkt 5 i flere nettlesere; løste det problemet i alle? 6. Evt. annen relevant info? Svar på disse spørsmålene her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=596 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 De avatarene som til vanelig skal bevege seg står stille har jeg merket. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Bevegelige avatarer? Er vel ingen som har det? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Han mente karnsje smileyene? Bevegelige avatarer er ikke lov så vidt meg bekjent. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er det noen mulighet for å fjerne, "Recent Status Updates" fanen i profilen. Ser absolutt ingen nytte av denne. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) For meg vises ikke lenger lenker i blått, men i sort, som helt vanlig tekst, som først blir blått når musepila er over lenken. Ikke så bra, synes jeg. Firefox 3.6 og 4 Beta. Endret 11. november 2010 av thomit 2 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har lagt merke til det med linkene her og. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hurra, nå funker mine innlegg+favoritter som det skal! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Bevegelige avatarer? Er vel ingen som har det? Får vi animerende avatarer håper jeg valget for å deaktivere det blir dominerende :S Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Bevegelige avatarer? Er vel ingen som har det? Får vi animerende avatarer håper jeg valget for å deaktivere det blir dominerende :S Frykt ei, animerte avatarer kommer aldri til å bli tillatt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Så trist. Jeg ville gjerne bruke den avataren bestående av en puppedame som klipper opp genseren sin. Og så stopper klippet rett før hun klipper siste tråd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Frykt ei, animerte avatarer kommer aldri til å bli tillatt.Animerte avatarer er boikottgrunn. ------ Ellers så er det noe jeg håper blir fikset: Lenker! Akkurat nå så skiller de seg ikke ut på noen som helst måte fra annen tekst. Det er lite brukervennlig. Jeg bruker HW dynamisk-skin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå