Flimzes Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tja, jeg har inntrykk av at det stort sett er en viss sammenhang mellom plusser og posteren. Noen skulle hatt fler, og noen mindre, men i den store sammenheng jevner det seg ut. Spesiellt om telletråder og annen off topic ikke regnes. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Når er det forumet blir tatt ned? Etter 12 - ordre fra Latias. Ett eller annet om en fotballkamp i England et sted Endret 10. november 2010 av hernil Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Oppgraderere: May the source be with you! 2 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Forumet skrus av om ca. 10 minutter! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ti lange minutter... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ti lange minutter... Om 10 minutter, ikke i 10 minutter Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ti lange minutter... Om 10 minutter, ikke i 10 minutter Om ti minutter for over to og en halv time siden. Derav ti lange minutter... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Om ti minutter for over to og en halv time siden. Derav ti lange minutter... Har ikke forumet vært nede ganske lenge a? Eller bare jeg som har vært uobservant. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Mulig bugreport: Siste 24 timer fungerer ikke hos meg lenger. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Skal det være synlige og merkbare forskjeller nå? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Mulig bugreport: Siste 24 timer fungerer ikke hos meg lenger. Jeg sa fra til Mads og han sier han nå har fikset det. Skal det være synlige og merkbare forskjeller nå? Ingen store forskjeller, men vi har nå et offisielt IP.Board mobilskin i utseendevelgeren, "mine innlegg+favoritter"-tabben i mine innlegg inkluderer nå faktisk favoritter og en del småfeil rundt om er fikset. Men som sagt, ingen store forskjeller - men siden vi nå har oppgradert kan det godt hende det blir flere endringer i tiden fremover. Det er en del tillegg og ekstra funksjonalitet vi ønsker å få på plass. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Førsteinntrykket er at sidene virker langt mer snappy enn før. Og ja - og at editeringsknapper og hurtigtaster i editoren uten wysiwyg-visning ikke fungerer. Men mye mer snappy forum! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Nå er det natta da Men si gjerne fra her: https://www.diskusjon.no/index.php?app=tracker&showissue=362 Så kan vi få tilbakemeldinger over de neste dagene om det virker bedre eller ei. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hmm; Linjen med Recent Status Updates, Om meg ++ i profilene er helt rar til meg.. Endret 11. november 2010 av SnapShoot Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 "Mine Innlegg" forsvant i IP.Board (1000px)-temaet. Regner med at det er midlertidig? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Rich text editor som ikke funker? Prøv klassikeren med å slette cache og cookies. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har ikke opplevd noen bugs, tregheter eller merkelige ting etter oppgraderingen så det virker for meg som en svært vellykket oppgradering. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Er nå inne VIA WiFi og mobil. Utrolig mye raskere med den nye mobil opplegget. Men er det mulig å få inn enkle funksjoner som å svare på et innlegg? Finner ikke dette.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå