Kaymeerah Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Diskusjon logoen har forøvrig irritert meg i hele dag. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Søkefeltet i venstre meny er nå litt for stort i Opera. *edit* Ikke si meg dette ble fikset akkurat i det jeg postet?.... Det ble det nok. En god stund før det og egentlig. Mads i drift har vært produktiv idag, lot han nesten ikke få hvile mellom 17 og 20:25 idag. Er ikke alltid nettlesere oppdaterer ting med en gang. Men det skjer som regel hvis du oppdaterer en side mens du er på den eller tømmer buffer/cache i nettleseren. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Nye funksjonen som varsler om quotes er ganske nice. Samme med alle søk i en. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Er ikke alltid nettlesere oppdaterer ting med en gang. Men det skjer som regel hvis du oppdaterer en side mens du er på den eller tømmer buffer/cache i nettleseren. Mulig mulig, merka det når jeg åpnet en ny tråd og så at den var ok. Men fint å vite at dere jobber Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Hmm, den nye diskusjon logoen ser ut til å blitt ett fint javascript. Kan dere reversere bildet til det gamle? Fet tekst passer ikke logoen helt imo. Endret 17. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Siterer boksen som flyter i toppen av forumet for tiden: Prøv og fjern informasjonskapslene tilknyttet Diskusjon.no, hjelper det fortsatt ikke? Tøm din buffer/cache. Les hvordan du tømmer buffer og fjerner informasjonskapsler i din nettleser. Hvis det ikke hjelper, eller du trenger mer hjelp; post her. Har nok gjort dette, og gjorde det en gang til akkurat nå - uten suksess, desverre. Får fortsatt ikke redigert innholdet som er skjult i en spoiler/skjul-tag. Har også prøvd forskjellige nettlesere. Endret 17. november 2010 av medlem-105082 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Har nok gjort dette, og gjorde det en gang til akkurat nå - uten suksess, desverre. Får fortsatt ikke redigert innholdet som er skjult i en spoiler/skjul-tag. Hvilket innlegg gjelder det? Det er noen innlegg postet før oppgraderingen til 3.0 (ikke 3.1) som i alle fall har problemer. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Hvilket innlegg gjelder det? Det er noen innlegg postet før oppgraderingen til 3.0 (ikke 3.1) som i alle fall har problemer. Den store sikkerhetsguiden - http://www.diskusjon...howtopic=776083 All informasjon er under skjul-tag, så får ikke oppdatert noe som helst egentlig. Endret 17. november 2010 av medlem-105082 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Innlegget ble sist oppdatert før 3.0-oppgraderingen og gamle spoilere ble da ikke oppdatert ordentlig. Hvis du gjør slik at du kan se bbkode når du redigerer innlegg kan du se at det i stedet er html der. Jeg skal oppdatere innlegget for deg så det blir riktig, er nok klart om 5 minutter. edit: fikset nå Endret 17. november 2010 av TSP Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Går det an å snakke om buggs her? For jeg har en i mine innlegg der jeg må bla 3 sider bak for så å bla tilbake for å sett alle innlegg som er på side 2. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Kan man få større avatarer enn 20kb snart? Begynner å bli et paradoks i forhold til vedleggsstørrelsen på mange megabyte per innlegg. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hva er det du skulle hatt i avataren som tar så stor plass? Bildet er jo bittelite uansett. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Skal i alle fall først fjerne alt av EXIF-informasjon i avatar-bildet - tok 14k elns, hvis jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Bruk jo bare Gravatar da, så slipper dere å bekymre dere over avatarstørrelse. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Nå er logoen grei, ikke den samme skriftstørrelsen som før, men det passer meget bra! Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Kan man få større avatarer enn 20kb snart? Begynner å bli et paradoks i forhold til vedleggsstørrelsen på mange megabyte per innlegg. Du menar byte. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Kan man få større avatarer enn 20kb snart? Begynner å bli et paradoks i forhold til vedleggsstørrelsen på mange megabyte per innlegg. Du menar byte. Jeg synes det er plagsomt å referere til 200MB i byte, men hver sin smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå