L4r5 Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sikkert et pebcak-problem. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Det stemmer at "Vis alle poster" er rot for øyeblikket. Vi ønsker naturligvis å fikse det. "Vis alle emner" er heller ikke optimal, da søkene blir begrenset til 1000 poster eller tråder. Dette er en hardkodet grense som ikke kan settes høyere i adminpanelet. (Hvorfor de har laget det slik at man ikke kan skrive inn sin egen verdi? Nei, det forstår ikke jeg heller..) Du har for eksempel "ikke postet" noen innlegg siden 28. oktober L4r5: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=search&do=user_activity&mid=55736&userMode=content Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Trykker jeg på den linken får jeg opp det Lars har postet i dag..? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 Vel, ja. Det fikk jeg og nå, men dersom du ser litt lenger ned på lista kan du kanskje oppdage store perioder hvor det ikke har vært postet noe. F.eks på det søket jeg ser på med L4r5 nå ser jeg postene han postet idag, men helt nederst på samme side viser den en post fra juli 2008 Jeg tror ikke L4r5 bare har postet 20 poster i den perioden.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Hmm. Sært. Nå kom det opp fra 2009, og bare poster fra hva som skjuler seg bak din ctrl+v-tråden. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg får forskjellige poster hver gang jeg trykker på den linken der. Første gangen fikk jeg opp et innlegg fra i år, andre gang fikk jeg opp to linker bare fra august... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Eg pleier ikke trykke på den linken eg.... Slike ting som dette ordner seg vel, er vel bare et dattabasse problem? Synest dog det er helt utrolig at en oppgradering som til og med har hatt en egen testside over lang lang tid har så mange sære små mangler som må fikses opp av "gratis" personalet. Hva holder egentlig de lønnede på med? Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Det stemmer at "Vis alle poster" er rot for øyeblikket. Vi ønsker naturligvis å fikse det. Fortsatt noe rot. Emnene derimot går helt fint. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Har oppdaget noen problemer på alle maskinene i hus med diskusjon, har forøvrig slettet cookies. Problem med Firefox: Problem med Opera: EDIT: Problemet med Opera er at skriften er for stor, mtp. at det egentlig bare er ett bilde lurer jeg veldig hva som skjer. EDIT2: Leif. Endret 17. november 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noen driver og leker med plasseringen av en ny funksjon. Hvem, hva og hvorfor vet jeg dog ikke Logoen ser jeg ikke noe galt med? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Jeg vil gjerne redigere en tråd med mange skjul-faner, men når jeg trykker rediger, får jeg dette opp: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor. Det hjelper altså ikke å klikke for å se innholdet som er skjult. Hvordan løser jeg dette? Endret 17. november 2010 av medlem-105082 Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Siterer boksen som flyter i toppen av forumet for tiden: Prøv og fjern informasjonskapslene tilknyttet Diskusjon.no, hjelper det fortsatt ikke? Tøm din buffer/cache. Les hvordan du tømmer buffer og fjerner informasjonskapsler i din nettleser. Hvis det ikke hjelper, eller du trenger mer hjelp; post her. Endret 17. november 2010 av hernil Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Misliker den nye iPhone-versjonen. Kall meg gjerne blind, men jeg klarer IKKE å finne mine innlegg - nå må jeg enten bruke historien for å finne riktig link, eller velge den unødvendig store fullversjonen. Flere som opplever dette? edit: Går heller ikke an å søke i denne tråden. Virker som jeg får et vanlig søk? Endret 17. november 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Noen driver og leker med plasseringen av en ny funksjon. Hvem, hva og hvorfor vet jeg dog ikke Logoen ser jeg ikke noe galt med? Slik er den på alle maskiner når jeg bruker Opera. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Mobilskinnet vil pusses på, tror Mine Innlegg er i ferd med å fikses der as we speak blant annet . Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Den ser nøyaktig lik ut i Chrome hos meg Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Kjempeflott! Får heller bare streve litt inntil videre. (Så du forresten editen om søking i tråden? Mulig kjent problem?) enda en edit: fungerer fra søkebaren under menyen med mine innlegg etc, men ikke fra søkebaren i bunnen av siden. Hmm. Endret 17. november 2010 av Henrik C Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Mobilskinnet vil pusses på, tror Mine Innlegg er i ferd med å fikses der as we speak blant annet . Det er ikke mobilskinnet hvis det er meg du hinter til, sitter på Windoze 7 atm... minner meg på at jeg har en grafikkdriver å installere i Arch.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) Søkefeltet i venstre meny er nå litt for stort i Opera. *edit* Ikke si meg dette ble fikset akkurat i det jeg postet?.... Endret 17. november 2010 av Slimda Lenke til kommentar
hernil Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Joda, ble nok det. Var litt lite for et par minutter siden. Noen driver og leker ser det ut som. Antar det er mads eller TSP så hvis det ikke er noe akutt kan det være lurt å vente et par timer med å rapportere hvis det er noe dere ser som ikke ser normalt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå