Gå til innhold

Forumoppgradering natt til torsdag 11. november

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det stemmer at "Vis alle poster" er rot for øyeblikket. Vi ønsker naturligvis å fikse det. ;)

"Vis alle emner" er heller ikke optimal, da søkene blir begrenset til 1000 poster eller tråder. Dette er en hardkodet grense som ikke kan settes høyere i adminpanelet. (Hvorfor de har laget det slik at man ikke kan skrive inn sin egen verdi? Nei, det forstår ikke jeg heller..)

Du har for eksempel "ikke postet" noen innlegg siden 28. oktober L4r5: https://www.diskusjon.no/index.php?app=core&module=search&do=user_activity&mid=55736&userMode=content

Lenke til kommentar

Vel, ja. Det fikk jeg og nå, men dersom du ser litt lenger ned på lista kan du kanskje oppdage store perioder hvor det ikke har vært postet noe. F.eks på det søket jeg ser på med L4r5 nå ser jeg postene han postet idag, men helt nederst på samme side viser den en post fra juli 2008

Jeg tror ikke L4r5 bare har postet 20 poster i den perioden.. ;)

Lenke til kommentar

Eg pleier ikke trykke på den linken eg....

Slike ting som dette ordner seg vel, er vel bare et dattabasse problem?

Synest dog det er helt utrolig at en oppgradering som til og med har hatt en egen testside over lang lang tid har så mange sære små mangler som må fikses opp av "gratis" personalet. Hva holder egentlig de lønnede på med?

Lenke til kommentar

Har oppdaget noen problemer på alle maskinene i hus med diskusjon, har forøvrig slettet cookies.

Problem med Firefox:

2j2w3lc.jpg

Problem med Opera:

2vuhgkw.jpg

EDIT: Problemet med Opera er at skriften er for stor, mtp. at det egentlig bare er ett bilde lurer jeg veldig hva som skjer.

EDIT2: Leif.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg vil gjerne redigere en tråd med mange skjul-faner, men når jeg trykker rediger, får jeg dette opp: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor.

Det hjelper altså ikke å klikke for å se innholdet som er skjult. Hvordan løser jeg dette?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Misliker den nye iPhone-versjonen. Kall meg gjerne blind, men jeg klarer IKKE å finne mine innlegg - nå må jeg enten bruke historien for å finne riktig link, eller velge den unødvendig store fullversjonen.

Flere som opplever dette?

edit: Går heller ikke an å søke i denne tråden. Virker som jeg får et vanlig søk?

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Kjempeflott! Får heller bare streve litt inntil videre.

(Så du forresten editen om søking i tråden? Mulig kjent problem?)

enda en edit: fungerer fra søkebaren under menyen med mine innlegg etc, men ikke fra søkebaren i bunnen av siden. Hmm.

Endret av Henrik C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...