Tobeass Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har en HTC Tattoo med Android 1.6. Den har nå blitt sperra fordi en i klassen tok feil "skjermmønster" for mange ganger. Jeg trenger G-mail brukeren min for å låse den opp, noe som jeg ikke husker fordi jeg lagde bare en bruker kjapt når jeg fikk telefonen, og jeg trudde jeg aldri kom til å trenge den igjen. What to do? Lenke til kommentar
MilkY Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Hvis du laster ned HTC- sitt oppdaterings program for telefonen, se www.htc.com og kjører en oppgradering/reset der vil antagligvis det også resette passordet. OBS! Dette vil også slette alt du har lagret på telefonen. meldinger, tlf.nr. osv. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Du kan jo forsøke google account recovery https://www.google.com/accounts/recovery Men om du bare kjapt opprettet en konto uten å legge inn noe info slik som alternativ epost osv kan det bli vanskelig. Lenke til kommentar
Arnas146 Skrevet 2. desember 2010 Del Skrevet 2. desember 2010 Jeg kan utløse din telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå