digital1 Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hvordan får man endret størrelse på dette? må skrive ut et passbilde av meg selv, når jeg tok skriv ut på bildeframvisningen kunne man velge passbilde, men det var jo alt for stort Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 et bildeprogram burde gjøre jobben Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Du kan jo prøve IrfanView, et bra gratisprogram. http://www.irfanview.com/ Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hvordan får man endret størrelse på dette? må skrive ut et passbilde av meg selv, når jeg tok skriv ut på bildeframvisningen kunne man velge passbilde, men det var jo alt for stort Du kan jo åpne det i Word, dobbelklikk på bilde og velg "Størrelse" Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Photoshop 6.0 f.eks. Velg: Bilde/Image --> Bildestørrelse/Image size --> Dokument størrelse/Dokument size --> Der skriver du inn høyde og bredde (3x2 eller no) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Kanskje du får litt hjelp her Lenke til kommentar
hcgustad Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Du kan jo prøve Paint Shop Pro...det er et meget bra program til å gjøre diverse forandringer på bilde filer Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Om du kun skal fikse størrelsen på bildet så fikser jo Paint det i en fei. Image -> Stretch/skew. Aseypasey! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå