Aaland Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hei, lurte på om noen visste hvilket fw en ny ps3 vil ha om jeg stikker på lefdal og kjøper en nå. Tenkte å kjøpe meg en 320gb ps3 på lefdal. Noen som vet om det er eldre enn fw 3.41?Tenkte på å jailbreake. Takker for svar. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Du er klar over du ikke får brukt online etter neste update kommer? Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Du er klar over du ikke får brukt online etter neste update kommer? Det tror du pirater bryr seg om? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Troll et annet sted! Lenke til kommentar
Trondenils Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Troll et annet sted! Så jeg troller men han som skal spille piratkopierte spill er helt grei? Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Han sa ikke at han skulle spille piratkopier, jailbreaking i seg selv er ikke ulovlig såvidt jeg vet (Uansett hva Sony måtte mene ^^, ) Hva slags andre legitime formål han har med å jailbreake PS3'en sin vites ikke, det blir bare spekulasjoner Lenke til kommentar
Aaland Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 spille backups av egne spill er vell ikke akkurat ulovlig. Takker for svar, men ingen av dem svarte på om en ny ps3 på lefdal/elkjøp/elprice++ er jailbreak'able. Men gidder ikke om det ikke fungerer å gå online, så takk for den infoen. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 eneste grunn for at du spill backup spiller jo slik at laster ned spillene gratis og dermed spiller du pirat spill.Kan jo komme med et eksempel: 60 original spill,men velger og brenne de ut og ta backup(selv om jeg har det på cd og kjöpt 500pr spill,så likavæl spiller jeg backup spill).er bare å inrømme at du spiller pirat spill. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 eneste grunn for at du spill backup spiller jo slik at laster ned spillene gratis og dermed spiller du pirat spill.Kan jo komme med et eksempel: 60 original spill,men velger og brenne de ut og ta backup(selv om jeg har det på cd og kjöpt 500pr spill,så likavæl spiller jeg backup spill).er bare å inrømme at du spiller pirat spill. Er ikke pirat viss han spiller backups av sine egne spill! Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Tror ikke det er mange som kan svare på deg her. De fleste som skriver her har sikkert allerede en ps3 eller ikke. Det er da vanskelig å vite hvilke FW du får ut av boksen. Jeg spekulerer at dette er til pirat formål siden... la meg se. Denne personen går ut og skal kjøpe en PS3 og det første han spør er jailbreaking. :-P Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 eneste grunn for at du spill backup spiller jo slik at laster ned spillene gratis og dermed spiller du pirat spill.Kan jo komme med et eksempel: 60 original spill,men velger og brenne de ut og ta backup(selv om jeg har det på cd og kjöpt 500pr spill,så likavæl spiller jeg backup spill).er bare å inrømme at du spiller pirat spill. Har du oversatt den teksten der med en betaversjon av Google Translate? Har problemer med å tyde det du skriver. Hadde det vært mulig å kopiere over spill på harddisken og jeg ikke risikerte å bli banna fra PSN el skulle jeg gjerne hacka maskinen min selv. Å slippe å ta frem spillmappa hver gang jeg skal bytte spill hadde vært deilig. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Finnes det i det hele tatt noen som ikke ville likt å ha muligheten til å legge spill (originale) inn på harddisken? Bortsett fra Sony? Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 eneste grunn for at du spill backup spiller jo slik at laster ned spillene gratis og dermed spiller du pirat spill.Kan jo komme med et eksempel: 60 original spill,men velger og brenne de ut og ta backup(selv om jeg har det på cd og kjöpt 500pr spill,så likavæl spiller jeg backup spill).er bare å inrømme at du spiller pirat spill. Er ikke pirat viss han spiller backups av sine egne spill! det er jo den eneste grunn til at folk velger og ta backup av ps3 spill,siden det ikke er mulig lovligvis så finner man ps3 spill som man brenner ut og har som backup. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 (endret) eneste grunn for at du spill backup spiller jo slik at laster ned spillene gratis og dermed spiller du pirat spill.Kan jo komme med et eksempel: 60 original spill,men velger og brenne de ut og ta backup(selv om jeg har det på cd og kjöpt 500pr spill,så likavæl spiller jeg backup spill).er bare å inrømme at du spiller pirat spill. Er ikke pirat viss han spiller backups av sine egne spill! det er jo den eneste grunn til at folk velger og ta backup av ps3 spill,siden det ikke er mulig lovligvis så finner man ps3 spill som man brenner ut og har som backup. Selvfølgelig er det lovlige måter å ta backup av PS3 spill, er jo bare å skaffe seg en BD brenner på pcen det pluss litt software. Endret 18. november 2010 av malmern Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Du får tatt backup, men ikke brukt backupen da. Eller har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
MrPurple Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Kids som ikke har råd til spilla sine sjæl, kan bare fortsette å klynge seg om xboxen sin. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Det virker som om den siste server-maintainance hindrer alle som har cracka PS3 til å logge inn på PSN. Dette gjelder også de med gammel firmware, så skal du spille online er det lite hensiktsmessig i å jailbreake maskina. Lenke til kommentar
cbfn Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Du får tatt backup, men ikke brukt backupen da. Eller har jeg gått glipp av noe? Absolutt lovlig å spille spill du har laget backup av. Det ENESTE som er ulovlig er nedlastningen og distribusjonen av piratmateriale. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Joa, sant det. Og jeg er enig at det bør være lovlig, men PS3en vil vel ikke spille av kopierte BluRayer? Det var poenget mitt (og som jeg sa i forrige innlegg: Med mindre det er noe jeg ikke har fått med meg). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå