Gå til innhold

Foto-tur for Akamistene i 2011 (det blir København)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tot: 3600kr.

Det er en levelig pris. Med båt, så blir det noe billigere - 900,- for lugar på veien ned, 600 tilbake hvis man reiser tilbake lørdag. Dette er billigste tomannslugar - enten man er en eller to personer. Fordel en natt mindre på hotell. Ulempen er at vi går glipp av lørdags kveld i København.

Drar du hjem lørdag 4. juni?

Kun hvis jeg føler at må være med fototreffet til fotoklubben den 5. Og jeg er ikke sikker på det.

Cabinn City er 1000kr. billigere og litt nærmere.

De er rimelige - men rommene er små ...

Det er nærmere til Torp for meg. Kun 20min. :)

Det lønner seg for deg.

Lenke til kommentar

Mobbingen er startet før billetten er innkjøpt :p

Driver å sjekker DFDS. Det blir billigere for meg å ta toget evt. timeexpressen til Oslo og droppe den siste hotellnatta.

Det er vell ikke slik at man bestiller tomannslugar og plutselig havner sammen med en vilt fremmed kar? :cry:

Edit: Det gjør vell ikke noe om rommene er små, vi skal vell ikke drive med interiørfoto :p

Endret av Kenta F1.8
Lenke til kommentar

Jeg ga beng i båten og har akkurat bestilt meg fly. Vi reiser tilbake sent på søndag.

Bestiller du en tomannslugar, så har du den for deg selv.

Edit: Det gjør vell ikke noe om rommene er små, vi skal vell ikke drive med interiørfoto :p

Det er riktig - og vi skal vel kun sove på det rommet.

Lenke til kommentar

Klokken? Hvem er vi?

Reiser fra Oslo kl. 09:00 - ankomst 10:10. Flyet hjem går 21:10 - ankomst 22:25.

Vi er undertegnede og en kamerat som liker å være med på slike turer. Regner med at RandiA slenger seg på. Og det kommer vel noen fler.

Edit: Da har jeg bestilt rom på Cabinn.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Flyreisa mi forsvant :(

Må booke en ny. Jeg tar det siste flyet. Litt sent å komme hjem kl. 23.50

Uffda. Men det løste seg i hvertfall.

Har du booket hotell? Ble det Cabinn City?

Jada - det ble Cabinn.

Det ordnet seg :D

Hotell er bestilt, flyreise er betalt.

Jeg lander kl. 11 på kastrup, en time etter dere. Flyet mitt går en time etter deres på søndag.

Lenke til kommentar

Det ordnet seg :D

Hotell er bestilt, flyreise er betalt.

Jeg lander kl. 11 på kastrup, en time etter dere. Flyet mitt går en time etter deres på søndag.

Da avtaler vi et passende møtested næremre datoen. Nå er det på tide å finne ut hva vi kan bruke tiden på.

Jeg har oppdatert førsteposten med litt info. Og den kan jeg oppdatere etterhvert som vi finner ut mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...