Gå til innhold

Foto-tur for Akamistene i 2011 (det blir København)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha brukt enda mer tid på lavpriskalenderen til Norwegian, så ser jeg at det fortsatt er rimelige priser til store steder som København og Stockholm.

 

Bare for å styrke Københavns kandidatur:

Fotofestivalen blir arrangert. Jeg har fått følgende bekreftelse fra prosjektlederen, Trine Rindsig Larsen:

 

Tak for din henvendelse. Vi er igang med forberedelserne til dette års festival. Der er intet usikkert over datoerne. Det bliver 9.-19. juni.

Lenke til kommentar

Bare for å styrke Københavns kandidatur:

Fotofestivalen blir arrangert. Jeg har fått følgende bekreftelse fra prosjektlederen, Trine Rindsig Larsen:

 

Tak for din henvendelse. Vi er igang med forberedelserne til dette års festival. Der er intet usikkert over datoerne. Det bliver 9.-19. juni.

Det er absolutt en ide, det. Legger vi turen til torsdag 9. til søndag 12. juni, så er flyprisen rett under 1000 lappen + avgifter. 3-400 mer helgen etter. Overnatting kan fortnok bli noe dyrt, avhengig av hvor nær sentrum en ønsker å bo, og hvilken standard man vil ha.

Lenke til kommentar

Jeg regner med å få med meg noen - RandiA er klar for en tur. Helgen i forbindelse med 17. mai passer dårlig for min del. Men det ser ut som om pinsehelgen er greit priset.

 

Jeg er mest klar for Stockholm, men har ikke funnet greit et hotell som ikke koster alt for mye. København er greiere der - båt+hotell pakkene er greit priset hvis vi er raske nok.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Alle kan bo billig hos Trondster :p

 

Hva er billig hotel? 500kr/natta?

500kr per person i dobbeltrom (jeg snorker) er greit for min del. Høvding for enkeltrom.

 

Jeg er ikke glad i bad/dass på gangen ;)

 

Det trenger ikke være i sentrum - Stockholm har et utrolig godt t-bane system der togene går til langt på natt. I København så er hotellene til DFDS sentrumsnære.

 

Er gjerne med på et møte i Køben.. ;)

Men er du i Køben i pinsen?

Lenke til kommentar

Samme for meg hvilken helg. Det beste er 2. til 5.

1300kr. tur-retur fra Torp. Hjemreise er kl. 22.40 på kvelden. 1700kr. hvis jeg vil fra kl. 14.50 fra Køben.

 

Hvilket hotell?

 

Jeg tror jeg går for Wakeup Copenhagen.

 

Jeg vil ha eget rom med dusj/toalett på rommet.

 

 

 

Kanskje jeg heller reiser ned 1. juni etter jobb og reiser hjem lørdag 4. :hmm:

Endret av Kenta F1.8
Lenke til kommentar

Samme for meg hvilken helg. Det beste er 2. til 5.

1300kr. tur-retur fra Torp. Hjemreise er kl. 22.40 på kvelden. 1700kr. hvis jeg vil fra kl. 14.50 fra Køben.

 

Hvilket hotell?

 

Jeg tror jeg går for Wakeup Copenhagen.

 

Jeg vil ha eget rom med dusj/toalett på rommet.

Er du sikker på at det er fra Torp? Eller reiser du ikke med Norwegian?

 

2. til 5. passer meg også - jeg tenkte litt på å ta båten (DFDS), men det er like greit å fly.

 

Wakeup virker som et greit hotell. Men et stykke å gå ...

edit: Et alternativ er Cabinn. De er noe billigere ...

 

Tanken er at vi avtaler dato og hoteller og så bestiller hver for oss.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Båt? Tar ikke båten 1døgn?

Den går på kvelden og er fremme neste morgen. Jeg vurderer primært båt hjem da jeg egentlig har en avtale den 5.

 

Hotellet er et stykke fra hva?

Det er lite interssant i området rundt hotellet så det er 10-15minutter å gå til begynnelsen av Strøget - gågata.

 

Det er SAS/Widerøe fra Torp til Kastrup.

Norwegian koster det samme fra Gardermoen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...