kaian Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Tusen takk for en flott tur alle sammen! Jeg er omsider hjemme igjen, temmelig busskjørt, kommer snikende utover dagen i morgen... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2011 Tusen takk for en flott tur alle sammen! Jeg er omsider hjemme igjen, temmelig busskjørt, kommer snikende utover dagen i morgen... Nå har du vel fått slappet av litt - kom inn av døra for 20 minutter siden. Takk for en flott tur. Også en takk til bufodill og Trondster som viste oss nye sider av København. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Takk det samme. Nettopp kommet inn døra jeg også. Det er 30 grader i leiligheten og jeg skal opp om 4-5timer Driver å importerer bildene fra padda og over til LR. Skal bli morsomt å se hva jeg har... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Takk for en flott tur. Også en takk til bufodill og Trondster som viste oss nye sider av København. Nyhavn og Den Lille Havfrue! Takk for fin tur! Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Ja hyggelig å treffe folk, litt lei meg for at jeg ikke hadde overskudd de andre dagene. Madammen måtte også få litt oppmerksomhet før jeg reiste bort. Får vel prøve å hive fått i Trondster en annen gang. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Vi leker med tanken å lage en ny tur i 2012. Ettersom det i fjor var veldig mye entusiasme tidlig i diskusjonen,; men lite oppslutning når det gjaldt, så er planen å gjøre det litt anderledes i 2012. Noen* har pratet sammen på privaten, og har funnet ut at det er bare å lage et opplegg, presentere det og ta det derfra. Foreløpig arbeidsplan er å ta en langhelg i Stockholm i begynnnelsen av juni (sannsynligvis den 7-10); finne et rimelig hotell med god plassering og si at det er der og da det skjer; så kan de som vil være med, poste at de blir med når de har bestillt fly og hotell. Hva mener folket om det. *) Undertegnede, kaian, og andre Akamister som har vært der når vi har pratet om temaet på våre treff Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Foregriper 2012-diskusjonen litt, jeg, og konkluderer: -Gleder meg til å se dere i København igjen! 3 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Foregriper 2012-diskusjonen litt, jeg, og konkluderer: -Gleder meg til å se dere i København igjen! Det er nok wishful thinking, er jeg redd for. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 Hmm... er det det? Det var jo bare gutter sist...har lyst på København jeg også Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. november 2011 Forfatter Del Skrevet 16. november 2011 Hmm... er det det? Det var jo bare gutter sist...har lyst på København jeg også Det er ingenting i veien for å gjøre begge deler Det at det var en guttetur i år, var ikke planen. Det ble bare sånn. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 16. november 2011 Del Skrevet 16. november 2011 (endret) Var i København forrige helg, tar gjerne en tur til! Endret 16. november 2011 av Natrich Lenke til kommentar
JonH Skrevet 3. januar 2012 Del Skrevet 3. januar 2012 Stockholm frister mer enn København. Foreløpig ser det ut til at det passer den 7-10 juni, men ting kan endre seg. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2012 Jeg er i ferd med å sjekke rimelige hoteller og det er noen muligheter der. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Det er vel på tide å dra frem denne fra bagen igjen. Ser at der stemning for både København og Stockholm - det er jo mulig å gjøre begge deler Lenke til kommentar
Sille Skrevet 1. februar 2012 Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg stemmer for Kiev..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2012 Jeg stemmer for Kiev..... Det var et noe uvanlig forslag. Vil gjerne høre hvorfor du vil besøke Kiev. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Jeg stemmer for Kiev..... Det var et noe uvanlig forslag. Vil gjerne høre hvorfor du vil besøke Kiev. Interessant by, klm flyr direkte dit fra amsterdam, rimelige priser, pene damer, masse å ta bilder av. Jeg har aldri vært der, men hører mye positivt. Har kontakt med noen svært seriøse folk der som kan bistå med guide, tolk og modeller. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2012 Interessant by, klm flyr direkte dit fra amsterdam, rimelige priser, pene damer, masse å ta bilder av. Jeg har aldri vært der, men hører mye positivt. Har kontakt med noen svært seriøse folk der som kan bistå med guide, tolk og modeller. Gode argumenter; dvs. det er muligens ikke alle på Akam som er interesserte i pene damer (de er muligens mer opptatt av kjekke gutter). Den størtste ulempen jeg ser, er at hvis vi må via Amsterdam, så kan vi like gjerne bli der Lenke til kommentar
Epp Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Jeg stemmer for Kiev..... Det var et noe uvanlig forslag. Vil gjerne høre hvorfor du vil besøke Kiev. Interessant by, klm flyr direkte dit fra amsterdam, rimelige priser, pene damer, masse å ta bilder av. Jeg har aldri vært der, men hører mye positivt. Har kontakt med noen svært seriøse folk der som kan bistå med guide, tolk og modeller. Må ikke glemme Pripyat. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Må ikke glemme Pripyat. Det høres noe mer interessant ut. Skal bare kjøpe meg en bly-susp først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå