# offline Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 mellom 14 og 17 er det mulig å ta bilder av masse halvnakne sluts http://ekstrabladet.dk/nationen/article1564448.ece Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) mellom 14 og 17 er det mulig å ta bilder av masse halvnakne sluts http://ekstrabladet....icle1564448.ece Det var en ny vri fra feministen, kanskje noe for kvinnegruppen Ottar Forøvrig får dere ha en god tur, og dere får sende noen bildebrev underveis Endret 2. juni 2011 av Nautica Lenke til kommentar
# offline Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 takk for det. det dukker opp noe fra meg iløpet av kvelden. Tar med iPadda og det er trådløs internett på hotellet Føler jeg har glemt noe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 takk for det. det dukker opp noe fra meg iløpet av kvelden. Tar med iPadda og det er trådløs internett på hotellet Ja vi får sende bildebrev etterhvewrt. Sitter nå på Gardermoen og venter på fly. Føler jeg har glemt noe Så lenge du har billett, pass og penger/kredittkort, så er du golden. Resten kan du alltids kjøpe. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Så lenge du har billett, pass og penger/kredittkort, så er du golden. Resten kan du alltids kjøpe. Billett - Check Pass - Nope, utgått på dato. (har førerkort) Kontanter - Nope VISA/Mastercard - Check Lenke til kommentar
# offline Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Nettopp kjøpt ti bokser snus på tax free'en Vi sees om noen timer. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Så lenge du har billett, pass og penger/kredittkort, så er du golden. Resten kan du alltids kjøpe. Billett - Check Pass - Nope, utgått på dato. (har førerkort) Kontanter - Nope VISA/Mastercard - Check Kamera - Nope? Håper dere får en bra tur! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2011 Kamera - Nope? Kamera er i den kategorien "Kan kjøpes hvis glemt" Håper dere får en bra tur! Takker. Vi har nå sjekket inn og skal ut og studere nærområdet. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Kamera - Nope? Kamera er i den kategorien "Kan kjøpes hvis glemt" Håper dere får en bra tur! Takker. Vi har nå sjekket inn og skal ut og studere nærområdet. Finne nærmeste fotobutikk, kjøpe x100 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Forresten - dere så det kanskje i går kveld, men det har vært noen særs fine soloppganger og solnedganger i det siste - et godt tips er å rigge seg til et sted med utsikt.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Dere får med dere Danmarks Grunnlovsdag da, som er på Søndag. Ikke sikkert den markeres så mye som 17.mai.... Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Ikke sikkert den markeres ..Ikke noen stor markering, nei. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Hvis dere vil ha filmer i Køben så er TP Musik (og film) på Strøget å anbefale. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 ..Ikke noen stor markering, nei. Vi kan markere vi Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Hvis dere vil ha filmer i Køben så er TP Musik (og film) på Strøget å anbefale. En fin butikk; har vært der mye før. Men denne gangen stakk vi innom Fona på Strøget - de har også fått seg en stor avdeling. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Tror forresten det er på høy tid å lage bildetråd.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Tror forresten det er på høy tid å lage bildetråd.. Kjør film. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Bare lag tråd, vi kommer etter iløpet av uken(e). Vi har en del RAW filer som skal sjekkes. Postingen av iPad redigerte bilder er mest for morro Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. juni 2011 Del Skrevet 4. juni 2011 Gjør det, du. På godt dansk: "Jeg er ham som har lagt seg". Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2011 Gjør det, du. På godt dansk: "Jeg er ham som har lagt seg". Ettersom jeg ikke er ham der har lagt seg, så får jeg lage en bildetråd da ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå