Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jente våt - så blir hun tørr

Gjest mrfinger

Anbefalte innlegg

Gjest mrfinger

Hei

Er sammen med en jente, og har vært det i 2 mnd ca nå. Når vi roter/har vorspiel og vi kommer til punktet at jeg begynner å "kose" med henne der nede, så er hun våt, varm og klar. Men ettersom jeg fingrer, så blir hun bare tørrere og tørrere...er det normalt? Jeg har spurt (og sett/hørt/erfart) at det jeg gjør er digg, og har gitt henne orgasme av å fingre henne. Men hun blir tørr likevel, og det er jo litt kjipt når jeg skal stikke inn mr. penis...

Noen som vet om noen tips til hvordan dette kan løses? Ja, såklart, jeg kan droppe fingringa og gå rett på, har gjort det noen ganger. Da er det ingen problem, men likevel interessant å høre om noen andre har opplevd lignende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er et eller annet som ikke er så logisk her. Hun fortsetter å være våt når du penetrerer henne med en gang, men ikke når du fingrer henne? Hvis du bruker flere fingre slik at de blir på størrelse med penisen din, blir hun fortsatt tørr?

Det kan hende hun tenner mer på den psykologiske effekten av at du knuller henne, enn at du bruker fingrene.

Du kan jo også bare bruke glidemiddel, slik at problemet blir løst relativt simpelt, som Ch :) nevner

Lenke til kommentar
Gjest mrfiner

Hun er våt før jeg begynner å fingre henne, men blir tørr etterhvert. Virker som jeg "bruker" opp fuktigheten, nesten...men hun sier hun blir kåtere av det, og nekter meg ikke akkurat å fingre henne, så jeg skjønner liksom ikke greiene...

Lenke til kommentar

Det er fuktigheten/glidemiddelet du bruker opp ja. Det er vanlig at endel jenter blir fortere tørre når man fingrer enn når man penetrerer. Årsaken er oftest at glidemiddelet man har på fingrene/fingeren tørkes vekk når fingrene gnis mot hverandre, og når de underveis brukes andre steder enn inni kjeden/vagina. Penis derimot går dypere og produserer selv glidemiddel. Du vil også merke at det gjerne blir fortere tørt om du penetrerer, venter litt (slik at glidemiddelet på penis tørker), og fortsetter igjen.

Løsningen er å bruke glidemiddel. Eventuelt å bruke tunga mer enn fingeren før du begynner å penetrere - de gangene glidemiddel ikke er tilgjengelig.

Endret av blured
Lenke til kommentar

Kan være hun mister tenningen. Det er faktisk ganske vanlig. Det er ofte spennende til å begynne med, for da er det nytt. Men etterhvert så har det mye med hvordan man ter seg å gjøre. Om du f. eks bare ligger der uten å lage en lyd så kan det fort bli avtennende. Dette er dog veldig vanskelig fordi "It takes two to tango" og dersom hun ikke er gira så blir ikke du heller det. Og om du ikke er det så blir ikke hun heller det. Dette har med den seksuelle kjemien å gjøre. Og ja, det er dritvanskelig. Du skal ikke trenge glidemiddel dersom alt er på plass. Dog kan det være at jenta har generelt problemer med tørrhet. Men omstendighetene er absurd viktige fra deres side.

Lenke til kommentar

Har hatt samme problem selv (er jente). Bruk glidemiddel, enkelt og greit. Selv slet jeg med at

jeg ville ha sex, men det ble ubehagelig pga. at det var fort tørt, så mistet lysten for en periode.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...