Helen30 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja jeg lurer litt på akkurat dette... Hvordan i pokker sender dere f.eks musikkfiler via bluetooth med denne mobilen?? Fikk da markert å sendt filer FØR oppdateringen som skulle "være så bra å stabilisere litt på mobilen"....jau jau - ser det!! Nå når jeg skal sende en musikkfil kommer det slett ikke opp at jeg kan markere en gang!! Så en ting til: hvor sletter man installerte filer? Det er jo også klin umulig her.... Lenke til kommentar
x123456 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ja jeg lurer litt på akkurat dette... Hvordan i pokker sender dere f.eks musikkfiler via bluetooth med denne mobilen?? Fikk da markert å sendt filer FØR oppdateringen som skulle "være så bra å stabilisere litt på mobilen"....jau jau - ser det!! Nå når jeg skal sende en musikkfil kommer det slett ikke opp at jeg kan markere en gang!! Så en ting til: hvor sletter man installerte filer? Det er jo også klin umulig her.... Fikk ikke prøvd dette før oppdateringen, men nå ser det ut til at du må gå til PROGRAMMER-KONTOR-FILBEHANDLING-INTERNMINNE(dersom musikken ligger lagret der)-MUSIC-trykk VALG for å merke alt eller trykk og hold på den filen du vil merke, etter du har merket 1 fil kan du trykke en enkelt gang på neste og velge merk. Lenke til kommentar
Helen30 Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Tusen takk!! Skal prøve det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå