Cuneax Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hardtslående slåssefilm fra 1400-tallets Thailand ute på Blu-ray. Les mer Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 "En prequel foregår i fortiden".. Well.En prequel er en forløper til den første filmen, altså skjer historien i film nummer to FØR historien i film nummer en. Jamfør Star Wars Ep. 4, 5 og 6 vs. Ep. 1, 2 og 3. Fritt Vilt III kontra I & II, osv. pre (før) + sequel (oppfølger)= prequel (før-oppfølger). Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ong Bak filmene er så sinnsykt råe når det gjelder koreografi i fightscene Digger alle 3 filmene, men den første er best. Skuespilleren Tony Jaa er skikkelig badass En annen rå film med han er Tom Yum Goong (filmen fokuserer på samme prinsipp som Ong Bak = slossing) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 9. november 2010 Forfatter Del Skrevet 9. november 2010 "En prequel foregår i fortiden".. Well.En prequel er en forløper til den første filmen, altså skjer historien i film nummer to FØR historien i film nummer en. Jamfør Star Wars Ep. 4, 5 og 6 vs. Ep. 1, 2 og 3. Fritt Vilt III kontra I & II, osv. pre (før) + sequel (oppfølger)= prequel (før-oppfølger). Jeg kunne nok ha presisert denne begrepsbruken bedre. Enhver film som foregår i fortiden vil ikke automatisk være en prequel, men hvis det er en oppfølger med handling tidligere i tid enn forgjengeren, da er det altså en prequel Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Mener at jeg har både en og to hjemme, burde kanskje vie litt tid til å se dem snart forstår jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg