Scoops Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Står for en fjerdedel av salget i 2011. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 De første prosessorene som følger denne nye arkitekturen skal etter planen nå PC-produsentene allerede før året er omme, Dette året? Spennende! Siste ryktene jeg hørte var at SB ikke var forventet til før til slutten av neste år! Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Haha, hva er det for slags "rykte"? Så lenge jeg har fulgt med på Sandy Bridge, så har det vært Q1-2011 som er datoen. Ellers er det nok Bulldozer vi ikke ser før Q3-Q4 neste år ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Haha, hva er det for slags "rykte"? Så lenge jeg har fulgt med på Sandy Bridge, så har det vært Q1-2011 som er datoen. Ellers er det nok Bulldozer vi ikke ser før Q3-Q4 neste år ... Jeg har hørt det motsatte. Kilder: http://www.anandtech.com/show/3922/intels-sandy-bridge-architecture-exposed Det meste er som regel likevel bare rykter, noe jeg ikke gidder og spekulere i Lenke til kommentar
Moondawg Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Har ikke hørt noe annet enn at i5 2500 og i7 2600 kommer i Q1 Håper jeg får tak i en tidlig i7 2600k, da det blir basis for neste maskin Socket 2011 baserte SB chippene ryktes å komme Q3-Q4 Lenke til kommentar
Anders Jensen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ser veldig frem til SB kommer. Det er en veldig interessant mikroarkitektur hvor ideer fra Nehalem møter ideer fra p4. Dessuten trenger Intel noe nytt på laptop. Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Haha, hva er det for slags "rykte"? Så lenge jeg har fulgt med på Sandy Bridge, så har det vært Q1-2011 som er datoen. Ellers er det nok Bulldozer vi ikke ser før Q3-Q4 neste år ... Jeg har hørt det motsatte. Kilder: http://www.anandtech.com/show/3922/intels-sandy-bridge-architecture-exposed Det meste er som regel likevel bare rykter, noe jeg ikke gidder og spekulere i Hva svarer du egentlig på her? Sitat fra kilden din: Sandy Bridge will ship in Q1 2011 for both notebooks and desktops and from what we’ve heard, pricing will be very compelling. If you're interested in a sneak peak of Sandy Bridge's performance, Kan ikke si at jeg ser noe der som er annerledes fra jeg sa i min første post? Endret 9. november 2010 av hardrock_ram Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Snakker vi nytt hovedkort også, eller funker dette på x58 chisett? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) De første prosessorene som følger denne nye arkitekturen skal etter planen nå PC-produsentene allerede før året er omme, Dette året? Spennende! Siste ryktene jeg hørte var at SB ikke var forventet til før til slutten av neste år! Du tenker på hig-end og ikkje på midrange tenker jeg Husk at du må forsvare navnet ditt IT-henrik Endret 9. november 2010 av Nizzen Lenke til kommentar
Dudeson Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Blir nye hk igjen Ellers så er det snakk at vi får Bulldozer i april/mai Leste en plass at Amd skulle presentere Bulldozerarkitekturen idag og kanskje noen ytelsetester men finner ikke siden igjen ei heller ny info Endret 9. november 2010 av Dudeson Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Haha, hva er det for slags "rykte"? Så lenge jeg har fulgt med på Sandy Bridge, så har det vært Q1-2011 som er datoen. Ellers er det nok Bulldozer vi ikke ser før Q3-Q4 neste år ... Jeg har hørt det motsatte. Kilder: http://www.anandtech.com/show/3922/intels-sandy-bridge-architecture-exposed Det meste er som regel likevel bare rykter, noe jeg ikke gidder og spekulere i Hva svarer du egentlig på her? Sitat fra kilden din: Sandy Bridge will ship in Q1 2011 for both notebooks and desktops and from what we’ve heard, pricing will be very compelling. If you're interested in a sneak peak of Sandy Bridge's performance, Kan ikke si at jeg ser noe der som er annerledes fra jeg sa i min første post? The value segments won’t see Sandy Bridge until 2012. Den biten jeg har fått med meg, skal ærlig innrømme at jeg ikke leste alle sidene ord for ord, er litt i det døleste laget :-) Nizzen, IT er så langt mye mer enn bare hardware Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Flotte saker Sandbroen er et flott steg fremover, og jeg gleder meg til å se tester av disse etterhvert som de begynner å bli lansert. Ender dog neppe opp med å skaffe en, da fire år gamle Conroe holder svært bra till mitt bruk, selv i 2010 Og det er faktisk fantastisk deilig! En P3 Coppermine på 900Mhz, fra 2000, var litt mer uaktuell sammenlignet med en P4 Prescott på 2.8Ghz i 2004, enn situasjonen vi har i dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå