Gjest nysgjerrig Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) Er det vanlig å ligge og kose med noen man ikke er sammens med når man f.eks ser film eller lignende? Endret 9. november 2010 av ilpostino Etter ønske fra trådstarter, ble for mye info som kan identifisere personer. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Selvsagt går det an å ligge å kose med noen man ikke er sammen med! Jeg har ofte venninner i armkroken eller mellom beina når vi ser på film/TV, eventuelt bytter vi. Vi ligger ikke å tar på hverandre på utpassende plasser though.. Men dette er jenter jeg bare er venninner med, det finnes jo de jeg er mer med. Da kan det hende at vi blir mer intime. Nå skal det sies at jeg ikke har for vane å bli sammen med jenter selv om vi holder på i lengre tid. Lenke til kommentar
Gjest nysgjerrig Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Hah, ja da var det oppklart. Er vel bare jeg og de jeg henger med som er gammeldags. Dog, jeg føler ikke jeg trenger å utvide horisonten med det første for selv om du bekrefter det så høres det sprengt ut for meg. Takker for svar. Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 "Hun er ganske horete"? Du er ikke gammeldags, du er tilbakestående. 1 Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Håper du kaller menn som ligger med 30 + for horer også da, for da er det greit. Ellers syns jeg det er urettferdig å bli kalt hore fordi man vil ha kos og ikke er så heldig med å finne en kjæreste enda. Som singel skal man da få lov så lenge man holder seg til singel + singel. Noen er bare mer kåtere enn andre og tørr å vise det, men når hun får en type blir hun sikkert å sette seg rolig med han og bare med han 1 Lenke til kommentar
Gjest nysgjerrig Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg mente ikke noe negativt med horete, det er bare slik jeg beskriver den typen oppførsel. Jeg har mange kompiser som jeg kaller horer, men det er ikke noe negativt ladet for det. Problemstillingen min går mer på det at er noen en venn så er de en kompis og kompiser koser jeg ikke på mens jeg ser film , er de derimot en jeg deler følelser med så er de noen jeg kan kose på. Det er i alle fall slik jeg ser det. Men det var ingen grunn for meg å gi mer info enn selve spørsmålet i det opprinnelige innlegget og i alle fall nå som det tar fokus fra spørsmålet så har jeg bedt om moderering ettersom jeg, meg bekjent, ikke kan redigere innlegget selv som gjestebruker. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Kan vel nevne at de jeg faktisk koser med har jeg også følelser for som regel (eventuelt finner ut om jeg har følelser..) Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 (endret) If a key can open a bunch of locks, it’s viewed as a master key and is awesome to have. But if a lock is opened by a lot of different keys, well that’s a pretty shitty lock if you ask me. Endret 9. november 2010 av Eksentron Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 If a key can open a bunch of locks, it’s viewed as a master key and is awesome to have. But if a lock is opened by a lot of different keys, well that’s a pretty shitty lock if you ask me. Den var veldig teit. Vi sier at kvinnen er nøkkelen og menn boksen da. de er jo tross alt alltid så lukket. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Åja, både venner og venninner. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg mener det har mye med hvem både gutten og jenta er. F. eks om man på forhånd avklarer at det ikke er noe mellom dere så må det jo gå greit. Jeg er ihvertfall av typen som ikke har noe imot å kose med jenter jeg ikke er interessert i. Dog kan de ikke være stygge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå