SiriHo Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Tusenvis får prøve det norskutviklede MMO-et nå, resten må vente til desember. Les mer Lenke til kommentar
tommen Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Ser ikke ut som noen "EVE Online" - Killer akkurat Men det spørs når micro-transaksjoner blir innført i Eve.... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Gratis, spilles i nettleseren? Av en eller annen grunn høres det ikke så fristende ut... Hva kan man egentlig gjøre bortsett fra å surre rundt og skyte ting? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Enda er fail spill fra Norge. AoC hadde ihvertfall noe potensiale og var et veldig bra spill helt opp til endgame, men dette her ser ikke noe særlig ut. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 jeg tenkte "endelig ett skikkelig BSG spilL" helt til jeg leste om gratis og nettleserbasert. Gjerne ikke noe som kjennetegner ett virkelig godt spill, synd att Freespace 2 moden Beyond The Red Line aldri ble fullført. Den hadde skikkelig potensial fikk BSG følelsen når jeg prøvde demoen der. Noen som vet om noen gode BSG spill? Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Ser ikke ut som noen "EVE Online" - Killer akkurat Men det spørs når micro-transaksjoner blir innført i Eve.... Mikrotransaksjoner fra offisielt hold i EVE kommer ikke til å skje. Hele spillet baserer seg på en hardcore kjerne av spillere som ville tiltet fullstendig. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 jeg tenkte "endelig ett skikkelig BSG spilL" helt til jeg leste om gratis og nettleserbasert. Gjerne ikke noe som kjennetegner ett virkelig godt spill, synd att Freespace 2 moden Beyond The Red Line aldri ble fullført. Den hadde skikkelig potensial fikk BSG følelsen når jeg prøvde demoen der. Noen som vet om noen gode BSG spill? Freespace Diaspora kommer forhåpentligvis snart. Det er en Freespace TC i BSG universet. http://www.diaspora-game.com/ Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 den skal skaffes! takk for tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg