SaucerMan Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Vet ikke helt hvor jeg skulle sette denne tråden så jeg tok den bare her.. sikkert feil men håper ikke det blir for mye bry :wink:. Jeg har som sagt kabinettet over og lurer på om det tåler litt risting.. Jeg har en sub som liker å få pc'n min til å fryse men nå synes jeg rommet mitt trengs en ommøblering og da havner suben litt nært kabinettet. Det forgje kabinettet tålte ikke noe som helst før det låste seg totalt her.. Redd for å ødelegge hardware nemli. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Set suben på spikes.. bedre lyd og mindre risting.. Lenke til kommentar
SaucerMan Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Den står på spikes.. hehe Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 med mindre det rister helt sjukt skal det jo gå bra.. har overlevd lenge her.. eneste att skjermen ikke liker for mye risting.. kommer bølger over skjermen.. men men.. den lever enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå